گرانی کمر شکنی در جامعه حاکم شده است

چادگان- امام جمعه موقت چادگان گفت: مردم در تأمین معیشت روزمره خود با مشکل مواجه هستند چرا که نرخ قیمت اجناس مختلف روز به روز افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگارایمنا از شهرستان چادگان، حجت الاسلام محمدرضا ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چادگان با تأکید بر رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: کارهای نیکی که انسان انجام می‌دهد نتایج آن به خودش بر می‌گردد، انسان در انجام امور دنیوی باید رضای خداوند را مدنظر قرار دهد.

وی گفت: باید حدود الهی را رعایت کرد و سفارش ائمه اطهار(ع) را سرلوحه کارها قرار داد تا دچار گمراهی و سردرگمی نشویم.

امام جمعه موقت چادگان با بیان اینکه دعای روزعرفه اهمیت بسیاری دارد گفت: اهمیت روز عرفه به اندازه شب‌های قدر است و کسی که از شب‌های قدر بهره برای آمرزش گناهان نگرفته می‌تواند در دعای روز عرفه شرکت کند، چرا که دعا بال پرواز انسان از دنیا به اوج ارتباط با خداوند است.

وی گفت: عید غدیر مهم‌ترین عیدها است چرا که این عید، عید ولایت است و به همین سبب اهمیت دادن به آن نسبت به سایر عیدها برتری دارد.

ابراهیمی با اشاره به دیدار نخبگان و مدال‌آوران مسابقات بین‌المللی والیبال با مقام معظم رهبری، افزود: نخبگان تنها به نخبگی قانع نشوند بلکه با نگاه مثبت به تفکر اسلامی مرزهای دانش و فناوری را پیش ببرند.

وی با بیان اینکه افزایش بی‌رویه نرخ قیمت‌ها کمر مردم را شکسته است، گفت: مردم در تأمین معیشت روزمره خود با مشکل مواجه هستند، چرا که نرخ قیمت اجناس مختلف روز به روز افزایش پیدا می‌کند، لازم است دولت تدبیری بیاندیشد.

کد خبر 385289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.