مردم ایران تحریم ها را به فرصت تبدیل می کنند

مبارکه - امام جمعه مبارکه: مردم ایران هرگز در برابر تحریم ها و تهدیدهای دشمنان کوتاه نمی آیند و آن را به فرصتی ارزشمند تبدیل می کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، حجت الاسلام سید مهدی موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته مبارکه ما می توانیم تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم، امروز هر یک از شخصیت ها و نهادهای کشور که مورد تحریم قرار می گیرد، در بین مردم ایران محبوب تر می شوند.

حجت الاسلام موسوی افزود: قدرت نظامی و موشکی ایران قابل مذاکره نیست، مردم ایران در باره ابزار دفاعی خود با کسی مذاکره نمی کند.

وی به مقاومت ملت یمن اشاره کرد و گفت: عربستان و هم ‌پیمانان آن بالاخره در مقابل قدرت مردم یمن تسلیم خواهند شد و  پیروزی با عزت برای مردم یمن رقم خواهد خورد.

امام جمعه مبارکه خاطر نشان کرد: ما به عواقب شوم این ظلم آشکار هشدار می دهیم و یقین داریم این دولت نیز سرنگون شده و اراده مسلمانان به حاکمیت خواهد رسید.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز عرفه افزود: عرفه شب مناجات و استغفار است و شب و روز آن، زمان امید به بخشایش و قبول توبه نزد خداوند است.

موسوی با تاکید بر رعایت تقوای الهی، روز عرفه را روز شناخت خداوند تبارک و تعالی، روز اعتراف به گناه و طلب بخشش عنوان کرد و گفت: روز عرفه فرصتی برای بازنگری در اعمال و رفتار است.

حجت الاسلام موسوی شهادت امام محمد باقر(ع) را نیز تسلیت گفت و افزود: ما وابسته به این خاندان هستیم و همه امید ما به آنهاست و باید خودمان را با خواسته های آنان هماهنگ کنیم.

کد خبر 385284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.