فضای مجازی نباید به ابزار نفوذ دشمنان تبدیل شود

بویین میاندشت- امام جمعه بویین میاندشت گفت: ممکن است عملکرد دولت در برخی جاها ضعیف باشد اما نباید کارهای مثبت دولت نادیده گرفته شود که دشمن از آن سو استفاده کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان بویین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بویین میاندشت با تسلیت شهادت امام باقر(ع)، اظهار کرد: زیرساخت‌های فضای مجازی توسط دشمن طراحی شده تا با نشر اخبار کذب روحیه انقلابی را از ملت ایران بگیرند و یأس و استرس ایجاد کنند بنابراین باید نیروهای انقلابی و جوانان مومن این فضای مجازی را به تهدیدی علیه دشمن تبدیل کنند.

 وی با بیان اینکه باید روزعرفه را قدر بدانیم چرا که روز عرفه اختصاص به دعا دارد و به قدری بزرگ است که کسی به واسطه گناهان در ماه رمضان آمرزیده نشده می تواند برای آمرزش گناه در دعای روزعرفه شرکت کند، تأکید کرد: افرادی که تمکن مالی دارند گوسفند قربانی، و بین فقرا تقسیم کنند، البته ذبح گوسفند بهتر که در محل کشتارگاه انجام شود.

امام جمعه بویین میاندشت تصریح کرد: باید در کنار حفظ سنت قربانی کردن گوسفند مراسم برائت از مشرکین نیز حفظ و هر سال توسط حجاج برگزار شود که نشانه‌ای از داشتن تقوای مومن است.

اسکندی با بیان اینکه به گفته مقام معظم رهبری مأیوس بودن مانند سم است، گفت: باید امید درون انسان جلوه گری کند، مومن در زمینه‌های مختلف باید حرکتی فعال داشته باشد به طوری که مکتب تشیع را در جهان به الگو تبدیل کند.

وی خاطرنشان کرد: ممکن عملکرد دولت در برخی جاها ضعیف باشد اما نباید کارهای مثبت دولت نادیده گرفته شود که دشمن از آن سو استفاده کند.

امام جمعه بویین میاندشت افزود: باید فرهنگ کشور و عملکرد دولت‌های دیگر کشورها را با عملکرد و مکتب کشورمان مقایسه کرد تا مردم متوجه جایگاه کشور در دنیا شوند.

وی تأکید کرد: باید از صنایع کوچک حمایت معنوی داشت تا این صنایع کوچک بزرگ شود مثلا برای حل مشکلات صنایع کوچک شورای شهر و نیروهای انقلابی ورود پیدا کنند تااین واحدها با تعدیل نیرو و کاهش نقدینگی مواجه نشوند.

کد خبر 385282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.