مدافع ناپولی در آستانه استقلالی شدن/ بیرانوند در مسیر اروپا

احتمال پیوستن مدافع ناپولی به استقلال، احتمال پیوستن بیرانوند به یک تیم ترکیه ای و رفتن داوید لوییز به آرسنال از اخبار مهم این هفته فوتبال جهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم ترین خبرهای فوتبالی جهان در هفته گذشته به شرح زیر است: 

*ستاره ایرانی تیم فوتبال آمیان فرانسه بر سر مسائل اولیه با باشگاه "برنتفورد" انگلیس برای انتقال به این تیم دسته دومی انگلیس به توافق رسید.

*مسئولان باشگاه بشیکتاش ترکیه با پیشنهاد ۴ میلیون یورویی (پنجاه میلیارد تومان) قصد جذب دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس را دارند.

*به پیشنهاد آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی آبی پوشان پایتخت، "هروویه میلیچ" مدافع چپ سابق تیم‌های فیورنتینا، ناپولی، المپیاکوس، کروتونه، هایدوک و روستوف، روز یکشنبه برای امضای قرارداد با باشگاه استقلال (در صورت تایید در تست پزشکی) وارد تهران خواهد شد.

*پلیس به دنبال شخصی است که توییتی با محتوای نژادپرستانه علیه محمد صلاح منتشر کرده است. سخنگوی پلیس اعلام کرده درباره  توییت توهین آمیزی که علیه محمد صلاح بازیکن لیورپول منتشر شده اطلاعاتی دارد و در حال تحقیق بیشتر روی این موضوع  است.

*سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از مدت‌ها پیش خواهان جذب پوگبا شده بود، اما تعلل مسئولان این باشگاه در تحقق این انتقال حسابی او را دلسرد کرده است.

*رسانه انگلیسی در خصوص دلیل علاقه دیبالا برای پیوستن به تاتنهام نوشتند: لندن علاوه بر تمام مزایای بارز آن، یکی از اصلی‌ترین پایتخت‌های مُد دنیا است. رفتن به پایتخت انگلیس نه تنها بر حرفه پائولو دیبالا، بلکه بر حرفه نامزد او، که یک مدل و بازیگر است، تاثیر مطلوبی خواهد گذاشت.

*گفته می‌شود رئال مادرید که روز به روز نسبت خرید پوگبا از منچستریونایتد در تابستان امسال بدبین‌تر می‌شود و به جای آن، اکنون نیمار ستاره برزیلی هدف اصلی آن‌ها است.

*دیگو فورلان مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال اروگوئه که از ماه مه ۲۰۱۸ وارد زمین مسابقه نشده است و در ۴۰ سالگی اعلام بازنشستگی کرد.

*تیم فوتبال کریستال پالاس به جذب جیمز مک کارتی هافبک ملی پوش ایرلندی که در اورتون بازی می کند نزدیک شده است. این انتقال حدود ۳ میلیون یورو برای کریستال پالاس هزینه در بر خواهد داشت.

*اورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ایتالیایی ناپولی با انتقاد از هزینه‌های بالای نقل و انتقالات در انگلستان و با اشاره ویژه به پرداخت ۸۰ میلیون پوند از سوی منچستریونایتد برای جذب هری مگوایر می‌گوید اگر ارزش واقعی بازیکن ها اینقدر باشد قیمت کالیدو کولیبالی ستاره ناپولی دست‌کم سه برابر مگوایر خواهد بود.

*در روزهای اخیر شایعات درباره خروج احتمالی لوکا مودریچ ستاره کروات رئال مادرید از این تیم به شدت قوت گرفته بود ولی روزنامه مارکا به هواداران رئال اطمینان داد که مودریچ در رئال خواهد ماند و سانتیاگو برنابئو را ترک نخواهد کرد.

*حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ در گفتگو با خبرنگاران برای لروی سانه، ستاره آلمانی منچسترسیتی که اخیراً مصدوم شده و باید از ناحیه زانو تحت عمل جراحی قرار بگیرد آرزو کرد که هر چه زودتر سلامتش را بدست بیاورد ولی وقتی با سوالات خبرنگاران در این باره مواجه شد که آیا این موضوع روی تلاش بایرن برای جذب سانه تاثیر خواهد گذاشت یا نه سکوت در پیش گرفته و از اظهارنظر خودداری کرد.

*داوید لوئیز مدافع برزیلی سابق چلسی با مبلغ ۸ میلیون پوند به دیگر تیم لندنی یعنی آرسنال پیوست و شاگرد اونای امری اسپانیایی شد.

کد خبر 385269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.