۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۱
خوشحالم که گل نخوردیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: در بازی مقابل کرمانشاه با آرامش بازی کردیم و نتیجه را نگه داشتیم، به نظرم بزرگترین حسن این بازی این بود که توپی وارد دروازه ما نشد و این برای من از برد شیرین‌تر است.

به گزارش ایمنا، حمید بی غم پس از برد دو بر صفر تیمش مقابل شاهین کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به نتیجه ای که تیم سن ایچ کسب کرده بود فشار بر روی تیم ما زیاد بود، تیم شاهین کرمانشاه هم تیم خوبی بود. عقب بازی می‌کردند و در دفاع عملکرد خوبی داشتند. تیم کرمانشاه ضد حملات خطرناکی به تیم ما می‌زد.
وی ادامه داد:  در بازی مقابل کرمانشاه با آرامش بازی کردیم و نتیجه را نگه داشتیم،  به نظرم بزرگترین حسن این بازی این بود که توپی وارد دروازه ما نشد و این برای من از برد شیرین‌تر است.
بی غم در رابطه با نتیایج خوب تیمش گفت: هر هفته بازیکن جدیدی به ما اضافه می شود، از نظر من هرچه بگذرد تیم ما بهتر خواهد شد و نتایج بهتری کسب خواهد کرد.
مربی تیم گیتی پسند در مورد حواشی آخر بازی، افزود: تیم کرمانشاه بر روی احمد عباسی فشار می گذاشت تا اعصاب بازیکن تیم ما خراب شود و نتواند گلی را به ثمر برساند. تیم شاهین اعتراض های زیادی را انجام داد که کار درستی نبود.

کد خبر 385247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.