نقد منصفانه خبرنگاران راهکاری برای پیشگیری از تخلفات اداری است

گلپایگان- فرماندار گلپایگان گفت: خبرنگاری که تذکر می‌دهد و نقد منصفانه دارد در پیشگیری از تخلفات اداری به دولت و نظام کمک می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حسین یارمحمدیان امروز (پنج شنبه) در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی وروز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاران رکن چهارم دمکراسی هستند بنابراین نقد منصفانه آن ها را می‌پذیرم.

وی با بیان اینکه خبرنگاران گلپایگانی پیشتاز در انعکاس خبرهای شهرستان هستند، گفت: خبرنگاری که تذکر می‌دهد و نقد منصفانه دارد در پیشگیری از تخلفات اداری به دولت و نظام کمک می‌کند، تلنگر خبرنگاران قابل پذیرش است و باید با صبر و تحمل در حوزه‌های مختلف نقد خبرنگاران را بپذیریم.

فرماندار گلپایگان با اشاره به برنامه های پیشرو که در شهرستان گلپایگان برگزار خواهد شد گفت: آزمون ترنم وحی در روز ۲۲ مردادماه و جشنواره کباب در روزهای ۲۴ و ۲۵ مردادماه در گلپایگان برگزار می‌شود و خوشحالیم که سال گذشته جشنواره کباب هفت درصد افزایش فروش داشت.

یارمحمدیان با بیان اینکهدر یک سال گذشته ۲۰ مرکز بوم گردی در گلپایگان راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: در جریان مشکلات اقتصادی و امنیتی شهرستان هستیم و حتی شاهد یک تجمع اعتراض آمیز نبودیم چراکه بدون قانونی شکنی می‌توان راه حل قانونی برای حل مشکلات پیدا کرد که نمونه آن تشکیل یک جلسه برای حل ده مشکل کارخانه استویا بود که با سد معبری برای راه‌ندازی روبرو شده بود که مشکل برطرف شد البته باید گفت این کارخانه تولید گیاه داروئی با به کارگیری نیروهای بومی شهرستان به زودی افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه تعامل خوب و حس همدلی بین مسئولان شورای تأمین و مسئولان دستگاه‌ها برقرار است، تصریح کرد: از گران شدن قیمت گوشت قرمز و مرغ در شهرستان جلوگیری خواهیم کرد.

یارمحمدیان با بیان اینکه مرکز رشد در شهرستان راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: استقلال عمل به ادارات گلپایگان داده شده چرا که ستیز انسان را به تباهی می‌کشاند.

وی گفت: کشور در شرایط انقباظی قرار دارد، کاهش فروش نفت و تحریم‌های بین‌الملی و از طرفی خسارات ناشی از سیل عمده مشکلات دولت است.

کد خبر 385240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.