مدیریت شهری به نقد خبرنگاران نیازمند است

لنجان_شهردار زرین‌شهر با بیان اینکه نقد سازنده و منصفانه موجب بهبود فضای شهری و شهرداری می‌شود، گفت: مدیریت شهری در کنار اقدامات خود نیازمند نقد سازنده مردم، معتمدان و خبرنگاران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، میثم محمدی در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، اظهار کرد:  جایگاه و نقش خبر و تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران بر هیچ کس پوشیده نیست و باتوجه به نقش کلیدی رسانه‌ها در جهت‌دهی افکار عمومی نیاز است خبرنگاران به رسالت اطلاع‌رسانی خود عمل کنند.

وی با اشاره به تاثیرگذاری رسانه‌ها بر جامعه، عنوان کرد: فعالیت‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی مدیریت شهری در شهر نمایان است، اما انتقال اطلاعات در زمان مناسب و منعکس کردن فعالیت‌های شهرداری از سوی رسانه‌ها باعث افزایش آگاهی شهروندان نسبت به خدمات ارایه شده خواهد شد که این مسئله به مشارکت آنان را در مدیریت شهری منجر می‌شود.

شهردار زرین‌شهر تصریح کرد: تعامل و ارتباط نزدیک رسانه‌ها با مدیریت شهری و مردم باعث می‌شود نیازها، مطالبات و تقاضاهای مردم به گوش مدیران شهر رسیده و فرصتی را برای آنان فراهم کند تا از نظرات شهروندان آگاه شده و زمینه مشارکت فعال آنان را بیش از پیش فراهم شود.

وی با بیان اینکه نقد سازنده و منصفانه موجب بهبود فضای شهری و شهرداری می‌شود، ادامه داد: مدیریت شهری در کنار اقدامات خود نیازمند نقد سازنده مردم، معتمدان و خبرنگاران است.

شهردار زرین‌شهر اضافه کرد: نقد سازنده و منصفانه شهروندان و اصحاب رسانه باعث شده بارها به نقاط ضعف خود در حوزه‌های مختلف پی‌ برده و به دنبال اصلاح آن‌ها باشیم، اما نباید فراموش کنیم که معضلات اقصادی حاکم بر شهرداری‌ها سبب شده شرایط سختی را پیش‌رو داشته باشیم.

کد خبر 385216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.