یارمحمدیان: ایمنا واقعیت‌ها را انعکاس می‌دهد

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اسفهان گفت: خبرگزاری ایمنا همواره در اخبار، واقعیت‌ها را انعکاس داده و امید است خبرنگاران ایمنا با پیگیری و مطالبه گری بتوانند واقیت‌های بیشتری را از جامعه انعکاس دهند.

علی یارمحمدیان در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: رسانه ها و خبرنگاران یکی از ارکان توسعه اقتصادی همه جانبه کشور است.

وی با بیان اینکه مطبوعات یکی از ارکان جامعه مدنی است، گفت: از این جهت است که خبرگزاری ها و رسانه ها نقش مهمی در جامعه ایفا می‌کنند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: خبرگزاری ایمنا تا کنون موفق عمل کرده است به ویژه سرویس عکس این خبرگزاری که تصاویر با کیفیت و خوبی را منتشر می‌کند، همچنین اخباری که این خبرگزاری منتشر می‌کند مبتنی بر واقعیت بوده و دقت لازم در آن به کار برده شده‌است.

یارمحمدیان افزود: امید است خبرگزاری ایمنا بتواند واقعیت های بیشتری از جامعه را انعکاس دهد، زیرا وظیفه خبرنگار انعکاس واقعیت ها و بیان مشکلات مردم به مسئولان برای رفع آن است.

وی اضافه کرد: وظیفه خبرنگاران تنویر افکار عمومی است که خبرگزاری ایمنا در این زمینه موفق عمل کرده است و امیدواریم این خبرگزاری توسعه یافته و یکی از مهم ترین خبرگزاری‌های ایران باشد و در تراز خبرگزاری‌های برتر کشوری قرار بگیرد.

کد خبر 385214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.