خبرنگاران همواره همسو با اهداف نظام حرکت کنند

شهردار زاهدان به مناسبت روزخبرنگار در صفحه اینستاگرام خود نوشت: خبرنگاران و تمامی فعالان دراین عرصه باید باحقیقت جویی، صداقت و مجاهدت، همواره همسو با اهدف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت کنند.

به گزارش ایمنا، عبدالقادر پربار در صفحه اینستاگرام خود آورده است: 

«پیشرفت تکنولوژی در عصر نوین، انقلاب و حرکت‌های بزرگی را در زمینه های مختلف ایجاد کرده که موضوع افزایش کیفیت اطلاع رسانی و آگاهی سازی از این قاعده مثتنی نبوده و در این راستا با ایجاد و گسترش رسانه های مختلف، افراد زیادی به عنوان خبرنگاران به این عرصه ورود پیدا کردند. امروزه وجود مبادی مختلفی همچون سایت‌ها، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و به ویژه فضای مجازی و سایر رسانه های جمعی، انبوهی از خبرنگاران را به خود جذب کرده که سرعت و حجم دامنه ی اطلاع رسانی را به شکلی باور نکردنی افزایش داده است که البته در این راستا و به منظور جلوگیری از هرگونه تنش بایستی اصل حقیقت جویی و حقیقت طلبی سرلوحه ی کار خبرنگاران قرار داشته باشد.

اگر چه پیشرفت چشمگیر رسانه ها در سال‌های اخیر با معایب و مزایای بسیاری همراه بوده، اما خبرنگاران و تمامی فعالان در این عرصه باید با حقیقت جویی، صداقت و مجاهدت، همواره همسو با اهدف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت کنند و ضمن حفظ آرمان های ارزشمند انقلاب با ایجاد همدلی و اتحاد در جامعه، در اندیشه پیشرفت، سعادت و سربلندی کشور باشند. اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار به تمامی فعالان عرصه ی اطلاع رسانی، یاد و خاطره خبرنگاران متعهد و شجاع، شهیدان محمود صارمی و محسن خزائی دو تن از سلحشوران عرصه خبرنگاری را که در افغانستان و سوریه به شهادت رسیدند گرامی داشته و توفیقات همه ی خدمتگزاران به کشورمان ایران اسلامی را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.»

کد خبر 385209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.