ارتقای سطح آگاهی جامعه مرهون خدمات خبرنگاران است

شهردار شوشتر در صفحه اینستاگرام خود به مناسبت روزخبرنگارنوشت: روز خبرنگار فرصتی است که از زحمات بی‌دریغ اصحاب قلم قدردانی شود؛ لذا این روز شکوهمند که روز پاسداشت قلم است را به نوبه خود به همه خبرنگاران تبریک عرض می‌نماییم.

شهردار شوشتر در صفحه  خود آورده است: هفدهم مردادماه به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی به زیبایی و به پاس زحمات و خدمات ارزنده خبرنگاران محترم « روز خبرنگار » نامگذاری شده است؛ این روز فرصتی است که از زحمات بی دریغ اصحاب قلم قدردانی شود ، لذا این روز شکوهمند که روز پاسداشت قلم است را به نوبه خود به همه خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

نخبگانی که حیثیت و شرف خود را در گرو اطلاع رسانی دقیق به جامعه گذاشته اند. بی شک رشد و ارتقای سطح اطلاعات جامعه مرهون خدمات سریع و دقیق این عزیزان است و ما در حوزه مدیریت شهری همواره از این ظرفیت درراستای تحقق اهداف عالیه و در راه رسیدن به رشد و توسعه شهر بهره برده ایم، لذا این روز بزرگ را به خبرنگاران ساعی و پرتلاشی که به انعکاس اخبار و اطلاعات می پردازند تبریک عرض می کنیم.

امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی  و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.

کد خبر 385199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.