پیام رئیس شورای شهر اصفهان به مناسبت روز خبرنگار

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار، این روز را گرامی داشت و اظهار امیدواری کرد تا شاهد افزایش سطح تعاملات در فضایی همدلانه برای توسعه شهرمان باشیم.

متن این پیام به شرح زیر است:

" ن والقلم و ما یسطرون"

خبرنگاران به راستی تجسم امانتداری مسئولانه، مسئولیت‌پذیری اجتماعی، تعهد، دلسوزی و صداقتند.

بی شک، دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و توسعه شهرها و استانها و کشور، صیانت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.

خبرنگاران چشمان بیدار و بینا، زبان گویا و تصویرگر جامعه خویش و پیگیر مطالبات مردم‌اند. همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و هر جامعه‌ای مرهون تلاش های شبانه روزی آنها است و قلم زدنشان،قدم زدن در مسیر تحقق آرمان‌های یک شهر است و رویایشان پرگشودن تا بیکرانه آسمان حقیقت است.

حوزه خبر و اطلاع‌رسانی، حوزه‌ای حساس، مهم و تاثیرگذار در فضای کنونی موسوم به کهکشان اطلاعات و ارتباطات است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار، محمود صارمی، فرا رسیدن ١٧ مرداد، روز خبرنگار را به تمامی تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی و آگاه‌سازی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و برای شما عزیزان از درگاه خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزون را خواستارم و امیدوارم شاهد افزایش سطح تعاملات در فضایی همدلانه برای توسعه شهرمان باشیم."

کد خبر 385150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.