خبرنگارها به موزه و سینما بروند

به مناسبت روز خبرنگار موزه عبرت، پردیس های سینمایی ملت، تماشا، راگا، رازی و اصفهان سیتی سنتر به صورت رایگان میزبان اهالی رسانه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سینماهای حوزه هنری در روز خبرنگار (پنجشنه ۱۷مرداماه) برای خبرنگاران نیم بها خواهد بود. بدین ترتیب خبرنگاران می‌توانند با مراجعه به ۱۱ سینما این نهاد از جمله سینماهای «بهمن» سنندج، «چهارباغ»، «ساحل» و «فلسطین» اصفهان، «قدس» همدان، «آزادی» کرمانشاه، «بهمن» قزوین، «فلسطین» بروجرد، «سپهر» ساری، «قدس» تبریز، «استقلال»، «بهمن» و «سپیده» تهران، «بهمن» زنجان، «بهمن» شهرکرد، «سعدی» شیراز، «آزادی» آبادان، «انقلاب» ارومیه از این تسهیلات استفاده کنند.

پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر نیز در روز ۱۷ مرداد به صورت رایگان میزبان خبرنگاران خواهد بود. همچنین سینماهای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای اهالی رسانه رایگان است، این سینماها شامل پردیس‌های سینمایی ملت، تماشا، راگا و رازی است.

همچنین موزه عبرت تهران نیز به مناسبت روز خبرنگار بازدید از این موزه را برای خبرنگاران رایگان اعلام کرده است. موزه عبرت که در واقع همان بازداشتگاه توحید بوده، آثاری از دوران مبارزات انقلابی مردم ایران را در خیابان شهید یارجانی به نمایش گذاشته است.

موزه های استان مازندران نیز طبق اعلام مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز به صورت رایگان در روز خبرنگار میزبان اهالی رسانه خواهد بود. مدیر روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی نیز اعلام کرده که خبرنگاران در روز خبرنگار می توانند به همراه اعضا خانواده خود رایگان به سینما و موزه بروند.

در کرمانشاه نیز مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اعلام کرده که به مناسبت روز خبرنگاران عضویت در کتابخانه های عمومی استان برای خبرنگاران رایگان خواهد بود.

کد خبر 385149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.