افزایش فضای سبز شهری کرمان/پرداخت تسهیلات به مالکان بافت فرسوده قرچک

در بسته خبری امروز از افزایش ایمنی پارک‌های تهران تا ممنوعیت ورود کودکان به آبنمای ماتریسی پارک شهر گرگان و بازآفرینی بیش از ۵ میلیون بافت فرسوده در کشور را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

کاشت ۴۰ هزار درختچه زینی و گیاه سازگار با کم آبی در فضای سبز شهری

بجنورد: رضا مهماندوست، رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بجنورد گفت: ۴۰ هزار از انواع درختچه های رز، پامپاسگراس، پیچ امین الدوله، خرزهره و پاپیتال سازگار با کم آبی جهت مقابله با بحران آب در فضای سبز شهری کاشت شده است.

افزایش فضای سبز شهری کرمان

کرمان: یدالله علیزاده، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرمان گفت: در سه ماهه اخیر حدود ۱۰ هزار و ۴۱۱ متر مربع به فضای سبز شهر کرمان افزوده شده است.

افزایش ایمنی پارک‌ها زمینه‌ساز حضور خانواده‌ها

تهران: مجید فراهانی، رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران بر لزوم توجه به ایمنی بوستان ها، پارک‌های محلی و فراهم آوردن زمینه حضور امن و ایمن خانواده‌ها تاکید کرد.

ورود کودکان به آبنمای ماتریسی پارک شهر گرگان ممنوع است

گرگان: آبنمای ماتریسی (کف خشک) پارک شهر گرگان افتتاح شد، اما بعد از چندی بوی نامطبوعی که از این آبنما به مشام می‌رسید سبب ایجاد گله و شکایت برخی از شهروندان شد. حتی برخی از والدین عفونت چشم و بیماری کودکان خود را به بازی در این آبنما ارتباط می‌دهند.

یحیی ستوده‌نیا، رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان گفت: آبنمای ماتریسی پارک شهر گرگان برای بازی کودکان ساخته نشده است.

دبیرخانه مفاخر شیروانی توسط شهرداری راه‌اندازی می‌شود

شیروان: شاهرخ شاهرخی شیروان، شهردار شیروان گفت: دبیرخانه مفاخر شیروانی توسط شهرداری راه‌اندازی می‌شود.

افزایش ایمنی پارک‌های بازی کودکان در کرمانشاه

کرمانشاه: فرامرز رحمتی‌زاده، رییس سازمان فضای سبز شهرداری کرمانشاه از ایمن‌سازی پارک‌های این شهر برای کودکان خبر داد.

پرداخت تسهیلات به مالکان بافت فرسوده قرچک

قرچک: محسن خرمی شریف، شهردار قرچک از پرداخت تسهیلات به مالکین مسکونی بافت فرسوده در این شهرستان خبر داد.

بازآفرینی بیش از ۵ میلیون بافت فرسوده در کشور

چهارمحال و بختیاری: سید محمد پژمان، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری در حاشیه سفر به استان چهارمحال و بختیاری گفت: پنج میلیون و۷۰۰ هزار واحد مسکونی فرسوده در ۵۴۳ شهر کشور شناسایی شده که درحال بازآفرینی است.

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه پل چهارم بشار یاسوج

یاسوج: نستهن مقدم، شهردار یاسوج از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه پل چهارم بشار یاسوج خبر داد.

پسماند و ترافیک شهری مهمترین مشکلات قائمشهر

قائمشهر: شهردار قائمشهر اصلاح ساختار اداری، حل مشکل پسماند و ترافیک شهری را از الویت‌های کاری خود اعلام کرد و گفت که باید برای رفع این مشکلات تلاش و چاره اندیشی کرد .

کد خبر 385143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.