واگذاری تسهیلات به برخی مالکان پلاک‌های مسکونی بهارستان

شرکت عمران بهارستان در نظر دارد نسبت به برنامه‌ریزی جهت معرفی و اخذ تسهیلات برای پلاک‌های مورد واگذاری که تاکنون در آن‌ها واحد مسکونی احداث نشده اقدام کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران بهارستان با اشاره به اجرای طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در شهرهای جدید، شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید سال گذشته ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید را در دستور کار قرار داده است که ۲۱ هزار واحد آن در مجموع با زیربنای حدود دو میلیون و ۳۰۰ هزار مترمربع سهم شرکت عمران بهارستان شده است.

این طرح به روش‌های واگذاری زمین مسکونی، مشارکت در ساخت واحد مسکونی و مشارکت در محله‌سازی در شهرهای جدید اجرا می شود.

بر این اساس اقدامات انجام گرفته توسط شهرهای تابعه شرکت عمران، شهرهای جدید به‌صورت روزانه از سوی شرکت مادر رصد شده و شرکت عمران بهارستان هر دو هفته از طریق ویدئو کنفرانس با اعضای هیئت مدیره شرکت مادرتخصصی شهرهای جدید ارتباط برقرار می‌کند و روند اجرای طرح را گزارش می‌دهد.

شرکت عمران بهارستان در نظر دارد در راستای سیاست‌های اجرایی وزارت راه و شهرسازی در چارچوب برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن و تسریع در آبادانی شهر بهارستان با ظرفیت محدود نسبت به برنامه‌ریزی جهت معرفی و اخذ تسهیلات برای پلاک‌های مورد واگذاری که تاکنون در آن‌ها واحد مسکونی احداث نشده اقدام کند از این رو متقاضیان می‌توانند با در دست داشتن مدارک مالکیت حداکثر تا ۹ شهریورماه سال جاری به این شرکت مراجعه کنند.

کد خبر 385139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.