ارتقای سطح کیفی معابر و زیباسازی فضای شهری در منطقه ۱۵

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۸۰ درصدی اجرای عملیات جدول گذاری و احداث کانیو خیابان الله اکبر خبر داد.

مسعود قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: امروزه با گسترش شهرها و رشد آهنگ شهر نشینی، همچنین افزایش مشکلات و معضلات ناشی از این فرآیند و اهمیت یافتن مدیریت یکپارچه و توسعه متوازن، همه جانبه و پایدار شهر، بحث بهسازی زیرساخت‌های موجود شهری بیش از پیش قوت یافته است.

وی افزود: یکی از مهمترین مسائلی که همواره پیش روی شهرداری بوده، پرداختن به امور عمرانی است و در این میان ارتقاء سطح خدمات رسانی با کیفیت مطلوب و ایمن به شهروندان محور اصلی برنامه‌های شهرداری منطقه ۱۵ است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در راستای ارتقای سطح کیفی معابر فاقد جدول و خیابان‌هایی که از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند و انجام فرآیند فعالیت های عمرانی در سطح منطقه و همچنین افزایش خدمت رسانی به شهروندان و لزوم مدیریت و اجرای صحیح جدول گذاری در معابر شهری، عملیات جدول گذاری و اصلاح آن در خیابان الله اکبر در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در راستای شکل دهی و زیباسازی خیابان های پرتردد، جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی راه‌های ارتباطی و خیابان‌های سطح منطقه و لزوم توجه به جدول گذاری و اصلاح جداول سطح شهر انجام می‌شود، گفت: پس از اجرای گودبرداری و شفته ریزی پروژه جدول گذاری خیابان الله اکبر به طول ۲۰۰ متر و همچنین اجرای کانیو؛ با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

قاسمی خاطرنشان کرد: دست یافتن به عمران بنیادی با زیرساخت های ریشه‌ای نیاز به عزمی همه جانبه دارد که نیازمند مشارکت مردمی، نگاه مدیریتی و دانش محوری متخصصان و نهادهای اجرایی در رسیدن به این هدف است.

وی گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی از جمله جدول گذاری، اجرای کانیو و سایر فعالیت‌های صورت گرفته خیابان‌ها در جهت رفاه حال شهروندان و توسعه شهری است.

کد خبر 385124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.