امنیت منزل خود را به دست دوربین هوشمند بسپارید

دوربین‌های مدار بسته هوشمند می‌تواند امنیت منزل شما را در هر لحظه تامین کند و در صورت تشخیص خطر به کاربران هشدار دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دوربین‌های مدار بسته هوشمند به اینترنت متصل می‌شوند و کاربر می‌تواند تصاویر و ویدیوهای درون و بیرون منزل خود را از راه دور تماشا کند. این دوربین‌ها با برنامه‌های Alexa ،Google Assistant و Siri سازگاری دارد و به فرامین صوتی پاسخ می‌دهد. در صورتی که دوربین امنیتی هوشمند، خطری را تشخیص دهد، برای کاربر پیامکی ارسال خواهد شد و فرد می‌تواند از طریق دوربین‌ها بررسی کند که چه اتفاقی افتاده است. برخی افراد برای اطمینان از سلامتی فرزندان خود که ممکن است تنها خانه باشند، از این نوع دوربین‌ها در منزل استفاده می‌کنند. در ادامه به معرفی بعضی از نمونه‌های دوربین امنیتی هوشمند می‌پردازیم:

Arlo Pro2

دوربین امنیتی"Alro Pro2"، قابلیت ضبط تصاویر و ویدیوهای با کیفیت را دارد و وضوح تصویر آن ۱۰۸۰ است. میدان دید این دوربین ۱۳۰ درجه است؛ این دوربین در شب نیز می‌تواند تصاویر خوبی را ثبت کند. موضوع قابل توجه اینکه Alro Pro2، دارای وضعیت صوتی دو طرفه است، به گونه‌ای که بنابراین کاربران می‌توانند با افرادی که در کنار این دوربین هستند، صحبت کنند. این دوربین دارای باتری قابل شارژ است که با یک بار شارژ کردن، می‌توان به مدت چند ماه از آن استفاده کرد. قیمت این دوربین هوشمند ۴۸۰ دلار ارزیابی شده است.

Wyze Cam Pan

دوربین هوشمند "Wyze Cam Pan" با کار کردن با برنامه Alexa، به فرمان‌های صوتی کاربران پاسخ می‌دهد. این دوربین دارای کارت حافظه  میکرو است، بنابراین کاربران می‌توانند در صورت تمایل تصاویر را روی آن ثبت کنند. این دوربین هوشمند به فرکانس‌ها و صداهای خاص بسیار حساس است؛ برای مثال به سرعت دود را تشخیص داده و به کاربر اعلام می‌کند. قیمت این دوربین ۳۰ دلار ارزیابی شده است.

Nest Cam IQ Indoor

دوربین هوشمند"Nest Cam IQ Indoor"، قابلیت تشخیص حرکت افراد را دارد. این دوربین می‌تواند چهره  شخص نا آشنا را شناسایی کند و به کاربر اطلاع دهد. زاویه دید این دوربین ۱۳۰ درجه است که به افراد اجازه می‌دهد تمام زوایای منزل را مشاهده و کنترل کنند. دوربین هوشمند جدید تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰ ثبت می‌کند. قیمت دوربین امنیتی هوشمند Nest Cam IQ Indoor حدود ۲۹۹ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 385114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.