حمایت اتاق بازرگانی از فعالان اقتصادی در بازار بازسازی سوریه

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان گفت: بی شک حضور در بازارهایی همچون بازار بازسازی سوریه با یک ترس اولیه برای فعالان اقتصادی ایران همراه است، اما اتاق بازرگانی اصفهان از حضور فعالان اقتصادی اصفهانی در بازار بازسازی سوریه حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود گلشیرازی،  عصر امروز چهارشنبه _۱۶مردادماه_ در همایش بررسی فرصت های تجاری در روند بازسازی سوریه در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان، اظهار کرد: حضور ایران در تحولات منطقه ای و تغییرات کشورهایی که از لحاظ نگرش‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به ما و سیاست‌های کشورمان نزدیک هستند، فرصت‌های اقتصادی برای تعامل مالی با این کشورها را برای فعالان تجاری ایرانی به ارمغان می‌آورد.

وی افزود: یکی از کشورهایی که فرصت‌های اقتصادی زیادی برای تجار ایرانی ایجاد کرده سوریه است و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان بررسی راهکار های نحوه حضور فعالان اقتصادی اصفهانی در بازار بازسازی سوریه را در اولویت دستور کار خود قرار داده است. اتاق بازرگانی اصفهان فعالیت‌های خود را نسبت به بازارهای هدف صادراتی معطوف کرده و قصد دارد تا بازارهای هدف مختلفی را برای فعالان اقتصادی اصفهان در نظر بگیرد و امکانات حضور در آنها را برای فعالان اقتصادی فراهم کند.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان خاطر نشان کرد: تعامل اقتصادی تجار ایرانی با کشور عراق به خوبی صورت می‌گیرد و دلیل آن نزدیکی‌های اجتماعی و مذهبی مردم عراق و ایران به یکدیگر است. کمیسیون تجارت، خدمات و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان توجه به ظرفیت های ایجاد شده در بازار کشور سوریه را در اولویت خود قرار داده است.

کد خبر 385106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.