آخرین وضعیت ترافیکی خیابان‌های اصفهان

تردد خودروها در هر دو مسیر بزرگراه شهید خرازی، بزرگراه شهید صیاد شیرازی در مسیر شمال به جنوب و کنارگذر بزرگراه شهید چمران از میدان لاله به سمت پل شهید چمران به علت وجود تراکم ترافیکی به کندی صورت می‌گیرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان امروز چهارشنبه شانزدهم - مرداد ماه - تا ساعت ١٩ در مسیر شمال به جنوب خیابان کاوه، میدان ٢٥ آبان به سمت میدان شهدا به صورت رفت و برگشت، خیابان هشت بهشت غربی در مسیر شرق به غرب، مسیر شمال به جنوب خیابان بزرگمهر، از میدان قدس به سمت چهارراه ابن سینا، مسیر شرق به غرب  خیابان عبدالرزاق، مسیر جنوب به شمال خیابان شمس آبادی، مسیر شرق به غرب خیابان کمال اسماعیل، میدان انقلاب به طرف پل فردوسی، مسیر غرب به شرق خیابان مطهری، مسیر جنوب به شمال خیابان حکیم نظامی و مسیر شرق به غرب بلوار آیینه خانه ترافیک سنگین است.

عصر امروز ساعت ١٨و ٤٤ دقیقه در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی (پل مطهری)شاهد برخورد یک  دستگاه خودرو میتسوبیشی لندر با یک خودرو دی اف ام بودیم که علت این حادثه تداخل مسیری دو خودرو با یکدیگر بود و در نهایت هر دو وسیله با گارد ریل بزرگراه برخورد کردند و باعث ایجاد بار ترافیکی در آن مسیر شدند.

ساعت ١٤و ٥٥ دقیقه نیز در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید خرازی یک دستگاه خودرو پراید به علت داشتن سرعت بالا با گارد ریل این بزرگراه برخورد کرد و حادثه ای جرحی را رقم زد.

امروز صبح ساعت ٧ و ١٥دقیقه در مسیر شرق به غرب چهارراه پلیس یک دستگاه موتور سیکلت با رد کردن چراغ قرمز رد با یک دستگاه خودرو پراید برخورد کرد که بار ترافیکی حاصل از این حادثه نیز سنگین بود.

کد خبر 385100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.