آمار مبتلایان به سرطان‌ در اصفهان نگران کننده است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هم اکنون آمار سرطان در اصفهان آمار نگران کننده‌ای است؛ البته هشدارها در این خصوص داده می شود و ما باید از آنچه در اختیار است برای ایجاد یک شهر زیست پذیر استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصربعد از ظهر امروز (چهارشنبه) در دوازدهمین نشست هم اندیشی معاونان و مدیران حمل و نقل و ترافیک و رؤسای پلیس راهور کلانشهرهای کشور در اصفهان، اظهار کرد: اولویت اول ما برای کمک به مردم حمل و نقل عمومی است، به همین دلیل از بودجه چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی مصوب شورای شهر حدود یک هزار و ۷۰۰ میلیارد به حمل و نقل شهر اصفهان اختصاص یافت.

وی بودجه شهر را منابع محدود برای تقاضاهای نامحدود ذکر کرد و افزود: نحوه اولویت بندی این بودجه محدود باید مشخص شده و به مسائل زیست محیطی و حمل و نقلی توجه ویژه صورت بگیرد؛ امیدوارم در همه کلانشهرها تلاش شود تا به این موضوعات توجه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هم اکنون مشکل بیماری‌های صعب العلاج بر شهرهای کشور سایه انداخته و دلیل آن آلودگی‌های موجود در کلانشهرها است.

وی تاکید کرد: هم اکنون آمار سرطان در اصفهان آمار نگران کننده‌ای است؛ البته هشدارها در این خصوص داده می شود و ما باید از آنچه در اختیار است برای ایجاد یک شهر  زیست پذیر استفاده کنیم. 

کد خبر 385090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.