ایجاد خط هوایی کاشان به عتبات عالیات

کاشان_شهردار کاشان از رایزنی‌های انجام شده برای ایجاد خط هوایی این شهرستان به عتبات عالیات خبر داد.

سعید ابریشمی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای راه‌اندازی فرودگاه در این شهر، اظهار کرد: مسئولان شهرستان و مدیریت شهری کاشان به دنبال راه‌اندازی مجدد فردگاه هستند، اما در گام نخست باید فرودگاه تحت نظر متولی اصلی خود یعنی سازمان هواپیمایی کشور قرار گیرد تا با حمایت این سازمان چالش‌های پیش‌رو رفع شود.

وی اضافه کرد: اقدامات اجرایی برای آنکه فرودگاه کاشان در فهرست فرودگاه‌های تحت پوشش سازمان هواپیمایی کشوری قرار بگیرد در جریان است.

شهردار کاشان با اشاره به دستور وزیر راه وشهرسازی مبنی بر راه‌اندازی فرودگاه کاشان، خاطرنشان کرد: بعد از چند سال عملیات هوانوردی در شهرستان تحت نظارت و مدیریت شرکت فرودگاهی انجام شد. 

ابریشمی‌راد با تأکید بر ضرورت ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای توسعه فعالیت‌ها و خدمات پروازی در کاشان، خاطرنشان کرد: پیگیر دریافت مجوزهایی برای ایجاد آموزشگاه خلبانی و ایجاد مرز هوایی به عتبات عالیات هستیم تا زمینه جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بیشتر فراهم شود.

وی تصریح کرد: نباید هزینه نگهداری و اداره فرودگاه از جیب مردم  پرداخت شود و شهروندان  باید تنها از خدمات و ظرفیت‌های آن بهره‌مند شوند.

کد خبر 385074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.