آرزوی توفیق برای خبرنگاران دارم

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با صدور پیامی برای خبرنگاران آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)، استان اصفهان با صدور پیامی در آستانه روز خبرنگار، برای فعالان رسانه ای استان آرزوی موفقیت کرد.

متن پیام وی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«امام خامنه ای(مدظله العالی): من مطبوعات را یک پدیده‏‌ی ضروری و لازم و اجتناب‏ ناپذیر برای جامعه‏‌ی خودمان و هر جامعه‏‌ای می ‏دانم.»

بنده برای مطبوعات(رسانه ها) سه وظیفه قائلم: 

۱- نقد و نظارت

۲- اطلاع رسانی صادقانه و شفاف

۳- طرح و تبادل آراء و افکار در جامعه 

افتخار دیگر است برای اصحاب رسانه که بزرگداشت روز خبرنگار مزین است به نام شهید محمود صارمی؛ بزرگ مردی که تا آخرین لحظات زندگی؛ جهت پاسداشت حقیقت، لحظه ای درنگ نکرد و برگ زرین دیگری را با خون خود در دفتر تاریخ این مرز و بوم اضافه نمود. تا نسل های جوان آینده عرصه جهاد رسانه‌ای با الگو و سرمشق قراردادن این رشادت و پایمردی ها درجنگ رسانه ای نظام سلطه علیه کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ مجاهدانه به جهاد برخیزند. 

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب؛ نقش رسانه ها را تبیین فرموده و از جوانان خواسته اند تا محاصره تبلیغاتی نظام سلطه را علیه نظام اسلامی بشکنند.

اینگونه رسالت و وظیفه ای سنگین برعهده شما اصحاب رسانه گذاشته شده است که باید همه آنهایی که در عرصه رسانه ها فعالیت می کنند و دل در گرو انقلاب اسلامی دارند برای تحقق این رسالت به میدان بیایند.

از خداوند متعال برای شما مجاهدان عرصه جهاد رسانه ای؛ که همواره در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت، زحمات و مشقات زیادی متحمل شده اید، آرزوی توفیق روز افروزن و موفیقت و سربلندی دارم. 

سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان 

مردادماه ۱۳۹۸

کد خبر 385068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.