شایعه برخورداری اصفهان مانعی برای توسعه استان شده است

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان گفت: ایجاد شایعه برخورداری اصفهان که مانعی در توسعه این استان شده نتیجه اغراق مسئولان در ارائه گزارشات و عملکرد هایشان است.

مسعود گلشیرازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اصفهان شهری با بیش از پنج دهه تجربه در حوزه صنعت است. بی شک صنعت اصفهان سرمایه اجداد و پدران ما در این استان بوده و به وسیله آنها به این سطح از رشد و توسعه رسیده است.

وی افزود: متاسفانه امروز دچار چالش های جدی زیست محیطی در استان شده ایم و توجهی به چشم انداز آتی سرمایه گذاری در صنعت استان اصفهان نداریم. نتیجه این چالش ها این است که به رغم نیاز مردم اصفهان به توجهات اقتصادی اما به بهانه برخوردار بودن این شهر و استان، یک محرومیت تحمیلی برای اقتصاد استان به وجود آمده است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با اشاره به تلاش های مسئولان اصفهان، خاطر نشان کرد: البته مقامات دولتی و نمایندگان مجلس تلاش زیادی برای توسعه اصفهان می کنند و به دنبال این هستند که با تبیین صحیح نیاز های اقتصادی و اعتباری اصفهان، این برداشت ناصحیح از برخوردار بودن استان را برطرف کنند.

گلشیرازی اضافه کرد: امیدواریم تلاش های مسئولان استان اصفهان نتیجه بخش باشد در نتیجه اقتصاد اصفهان به نقطه مطلوبی برسد و مسیر توسعه صنعتی و اقتصادی در این استان همچون گذشته هموار شود. 

کد خبر 385065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.