حامد بهداد با "قصر شیرین" به اصفهان می‌آید

آخرین ساخته رضا میرکریمی با حضور حامد بهداد در سینما ساحل و پردیس سینمایی سیتی‌سنتر اصفهان اکران عمومی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فیلم سینمایی تحسین شده "قصر شیرین" به کارگردانی رضا میرکریمی که در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را به دست آورد، روز پنجشنبه _۱۷مردادماه_ ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰:۳۰ در سینما ساحل اصفهان و ۲۱:۳۰ الی ۲۲:۳۰ در پردیس سینمایی اصفهان (سیتی سنتر) با حضور حامد بهداد اکران عمومی خواهد شد.

قصرشیرین داستان جواد ۴۲ ساله است که طی تصادفی خانواده‌ای را به قتل می‌رساند، اما تصادف در دادگاه غیرعمد شناخته می‌شود. او پس از گذراندن دوران زندان، همسر و فرزندانش را ترک کرده و به شهری دیگر می‌رود، پس از دو سال به شهرش باز می‌گردد زیرا که زنش دچار مرگ مغزی شده است...

این اثر که نهمین ساخته میرکریمی است و نویسندگی آن بر عهده محسن قرایی و محمد داوودی بوده، علاوه بر درخشش در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر در جشنواره فیلم شانگهای نیز به نمایش درآمد و در آن جا نیز سه جام طلایی بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را برای رضا میرکریمی و بهترین بازیگری را برای حامد بهداد به ارمغان آورد.

در "قصر شیرین" علاوه بر حامد بهداد، محمد عسگری، ژیلا شاهی، اکبر آئین، آزاده نوبهار، محمد اشکان‌فر، یونا تدین، نیوشا علیپور، بابک لطفی و خواجه پاشا ایفا نقش می‌کنند. موسیقی متن فیلم که برنده سیمرغ بلورین در جشنواره فیلم فجر شد بر عهده امین هنرمند بود. تهیه‌کنندگی فیلم را نیز رضا میرکریمی بر عهده داشت.

کد خبر 385060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.