برخی تیم‌ها با اعتراض به داوری نتیجه می‌گیرند/ انتظار حضور مسئولین را در سالن بازی داریم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: چند هفته از لیگ برتر فوتسال می گذرد و انتظار می رود که مسئولین اصفهانی برای بازی گیتی پسند در سالن حضور پیدا کنند زیرا باعث دلگرمی تیم می شود.

حمید بیغم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با شرایط گیتی پسند، اظهار کرد: اول فصل پنج بازیکن مصدوم داشتیم که دو نفر آن ها به جمع ما اضافه شده اند؛ شرایط بهتری پیدا کردیم و به رتبه دوم جدول رسیدیم، اما این برای من مهم نیست بلکه تلاشی که بازیکنان در هر بازی از خودشان نشان می دهند برایم اهمیت دارد، زیرا در بازی های پلی آف بازیکنان باید به درجه ای برسند که تلاششان را زیاد کنند.

وی با بیان اینکه هرک جای جدول باشیم دست از تلاش بر نمی داریم، تصریح کرد: در سال جاری بازیکنانی را جذب کردیم که برای هر بازی تمام نیروی خود را می گذارند، همچنین در این بین چند بازیکن جوان بومی استان را به خدمت گرفتیم و آن ها را در بازی شرکت می دهیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند، اضافه کرد: هرچه از زمان شروع مسابقات بگذرد از لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری خواهیم داشت، بازیکنان با یکدیگر بیشتر آشنا می‌شوند که به تیم کمک می‌کند و در کل روند رو به رشدی داریم.

بیغم در خصوص مصدومین تیم، خاطر نشان کرد: حسین فهیمی، مهران عالیقدر، مرتضی عزتی و محمد رضا سنگ سفیدی چهار مصدوم تیم هستند که  احتمالا سنگ سفیدی فردا به بازی بیاید. محمد حسین درخشانی، سعید احمد عباسی و میثم برمشوری مصدومیت مختصری دارند، اما کمک تیم هستند.

وی با اشاره به اینکه برای همه تیم ها احترام قائل هستیم، تاکید کرد: کرمانشاه تیم قابل احترامی است که من سال گذشته به مدت یک هفته در کنارشان بودم، ما گیتی پسند هستیم و تلاش می‌کنیم نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در رابطه با داوری های فوتسال، گفت: داوری در ایران سخت است، زیرا داورها با اعتراض‌های زیادی مواجه می شوند که برخی تیم ها با همین اعتراضات نتیجه هم می‌گیرند. نحوه نظارت ضعیف است اگر نحوه نظارت را قوی تر کنند و مشکل اعتراضاتی که تیم ها دارند کم شود، داورها عملکرد بهتری خواهند داشت.

بیغم با بیان اینکه هرکس بگوید بازی در زمین حریف راحت تر است یک صحبت غیر قابل قبول کرده، اظهار کرد: هر تیمی در شهر خودش راحت تر بازی می کند و نتیجه بهتری می گیرد. بعضی مواقع یکسری اتفاق ها باعث نتیجه گیری در زمین حریف می شود که باید آن اتفاق ها را کنار بگذاریم، تیم ما در خانه بازی بهتر و راحت تری انجام می دهد.

وی در خصوص تماشاگران گیتی پسند، تصریح کرد: با توجه به اینکه گیتی پسند در آخرین مرحله سال گذشته قهرمانی را از دست داده بود، تماشاگران دلسرد شده بودند، اما در دو بازی گذشته تعداد قابل توجهی به سالن آمده بودند که نشان می داد گیتی پسند را دوست دارند. تلاش می کنیم هواداران گیتی را خوشحال به خانه برگردانیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با اشاره به اینکه امیدوارم مسئولین اصفهان برای بازی های گیتی پسند در سالن حضور پیدا کنند، خاطر نشان کرد: چند هفته از لیگ برتر فوتسال می گذرد و انتظار می رود که مسئولین اصفهانی برای بازی گیتی پسند در سالن حضور پیدا کنند زیرا باعث دلگرمی تیم می شود. بقیه شهرها را دیدم که مسئولینشان حداقل برای یک نیمه از بازی به سالن می آیند.

کد خبر 385059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.