اصلاح شبکه آبیاری فضای سبز سنندج

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: عملیات لوله‌گذاری در فضاهای سبز شهری با هدف جداسازی آب شرب و غیر شرب در آبیاری فضای سبز و ارتقاء و توسعه شبکه آبیاری فضای سبز در سال جاری به‌صورت ویژه در حال اجرا است.

به گزارش ایمنا، شرمین شریفی اظهار کرد: حفظ و توسعه فضای سبز و حفاظت از آن در گرو مدیریت صحیح و استفاده درست از عوامل کمی و کیفی مهندسی شهری است.

وی عنوان کرد: عملیات لوله‌گذاری در فضاهای سبز شهری با هدف جداسازی آب شرب و غیر شرب در آبیاری فضای سبز و ارتقاء و توسعه شبکه آبیاری فضای سبز در سال جاری به‌صورت ویژه در حال اجرا است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اضافه کرد: در این طرح عملیات لوله‌گذاری ۹.۵ هکتار از فضای سبز شهری واقع در بخشی از بلوار نظام‌مهندسی و مسیر پشت هتل لاله به طور ویژه در دستور کار شهرداری قرار دارد.

شریفی اضافه کرد: خط لوله اصلی طرح به متراژ یک‌هزار متر و خط فرعی و انشعابات به متراژ ۵۰۰ متر و ۲۰ عدد شیر خودکار پلیمری و لوله‌گذاری مسیر پشت هتل لاله به مساحت ۱.۵ هکتار و با الگوی کاشت ۴۰۰ درخت به صورت شطرنجی و با فواصل پنج متر انجام شده است که منبع آبیاری آن از چاه جنب هتل تامین می‌شود؛.

کد خبر 385049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.