نمایشگاه بازاریابی، گام موثری در بهبود فضای کسب و کار است

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان گفت: نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار بستری مناسب برای هم‌افزایی بین مجموعه‌های مختلف برای بهبود کسب و کار و گام موثری در آموزش بازاریابی به فعالان اقتصادی در بازارهای رقابتی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی یار محمدیان امروز  چهارشنبه - ۱۶ مرداد ماه - در آیین افتتاحیه اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار، اظهار کرد:  شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان فعالیت‌های خود  در سال ۹۸ را در سه زمینه برگزاری نمایشگاه‌های خارجی و داخلی و همچنین پروژه بزرگ نمایشگاهی پیگیری کرده است.

وی افزود: در زمینه برگزاری نمایشگاه‌های خارجی، امسال اولین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان را در مرکز نمایشگاهی بغداد عراق برگزار کردیم که بیش از ۴۰ شرکت ایرانی در این نمایشگاه حضور یافتند و باعث برقراری ارتباط با تجار و بازرگانان عراقی شد در همین راستا قراردادهای متعددی در زمینه صنعت ساختمان بسته شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان گفت: در زمینه نمایشگاه‌های داخلی، تا کنون ۲۰ رویداد اقتصادی در شهر اصفهان توسط شرکت نمایشگاه‌ها برگزار شد که از لحاظ کیفی و کمی از نظر تعداد مخاطبان نسبت به سال گذشته پیشرفت خوبی داشته‌است.

یارمحمدیان افزود: در زمینه پروژه بزرگ نمایشگاهی، با توجه به اینکه در زمان تحویل پروژه ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی و بدهی‌های سنگین به بانک و پیمانکاران چالش بزرگی بود که با آن روبه رو بودیم، اما در یک سال و هشت ماه گذشته، علاوه بر پرداخت بدهی‌ها، امروز پیشرفت پروژه به ۶۵ درصد رسیده و با منعقد شدن ۵۰ قرارداد، عملیات عمرانی پروژه به صورت شبانه روزی انجام می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه امروز اولین نمایشگاه بازاریابی تبلیغات و مدیریت کسب و کار در استان اصفهان افتتاح می‌شود، ابراز امیدواری کرد: این نمایشگاه بستری مناسب برای هم‌افزایی بین مجموعه‌های مختلف برای بهبود کسب و کار باشد زیرا این نمایشگاه عاملی برای ترویج آموزش بازاریابی به فعالان اقتصادی در بازارهای رقابتی است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان افزود: اولین نمایشگاه تبلیغات امروز افتتاح می‌شود تا بتواند ارتباط موثری بین ارائه دهندگان تبلیغات و متقاضیان آن به وجود آورد تا دانش فنی تبلیغات در این زمینه منتقل شود و کمکی به فعالان اقتصادی باشد.

یارمحمدیان اظهار امیدواری کرد: بتوانیم از پتانسیل خبرنگاران و مطبوعات برای مدیرانی که در جهت بهبود کسب و کار فعالیت می‌کنند استفاده کنیم، این نمایشگاه در سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد و به بهبود کسب و کار در استان اصفهان کمک کند.

همچنین علی میر جمالی، مدیر مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان، در این مراسم گفت: این نمایشگاه با هدف کمک به بهبود و توسعه فضای کسب و کار برگزار می‌شود، سعی کردیم در این نمایشگاه تغییراتی ایجاد کنیم از جمله ساعات فعالیت نمایشگاه که از صبح شروع به کار می‌کند تا همه فعالان این حوزه بتوانند از آن بازدید کنند.

وی افزود: همچنین در این نمایشگاه رویدادهای جانبی بسیاری از جمله  ۹ سمینار آموزشی، ۲۵ کارگاه آموزشی، ۲۵ جلسه مشاوره و انتقال تجربه برگزار می‌شود که از ویژگی‌های این نمایشگاه است، امید است این نمایشگاه در سال های آینده نیز ادامه پیدا کند تا فضای کسب و کار اصفهان بهبود یابد. 

کد خبر 385038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.