ویژگی آشکار جوانان انقلابی حفظ حرمت ها و رعایت اخلاق است

حجت الاسلام ابوالحسن ایزدخواه گفت: حفظ حرمت ها اعم از حرمت خدا، خود، پدر و مادر، مردم و... و رعایت اخلاق از ویژگی های جوانان انقلابی است.

به گزارش ایمنا؛ حجت الاسلام ابوالحسن ایزدخواه عضو نخبگان سازمان تبلیغات اسلامی مشهد شامگاه سه شنبه در همایش جوانان انقلابی که به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید حججی در سالن شهروند نجف آباد برگزار شد؛ اظهار کرد: یکی از ویژگی های جوانان انقلابی حفظ حرمت ها است، شهید محسن حججی یک نمونه موفق جوانان انقلابی است که در پرتو حفظ حرمت پدر و مادر به رشد و بالندگی معنوی دست یافت.

وی افزود: یکی از دست نوشته های شهید حججی بیانگر این واقعیت است که وی بوسیدن دست پدر و مادر را راهی برای خشنودی امام زمان(عج) می دانست.

ایزدخواه رعایت اخلاق را یکی دیگر از ویژگی های جوانان انقلابی دانست و گفت: اخلاق فلسفۀ بعثت انبیاء بوده و اخلاق یعنی هماهنگی بین عقل، دل، دین و عمل و یکی از چیزهایی که اخلاق را به وجود می آورد حفظ حرمت هاست.

عضو نخبگان سازمان تبلیغات اسلامی مشهد با اشاره به توصیه مقام عظمای ولایت که فرمودند "هر یک از شما باید افسر جنگ نرم باشید"؛ ادامه داد: افسر جنگ نرم کسی است که روزانه پاسخ حداقل دو شبهه را بدهد.

وی اضافه کرد: امروز دشمنان صراحتاً اعلام کرده اند که برای نابودی جمهوری اسلامی نیاز به اقدام نظامی نیست بلکه باید دو هدف یکی شکستن باورها و دیگری شکستن بنیاد خانواده را دنبال کرد.

ایزدخواه گفت: جوانان انقلابی باید با هوشیاری و حساسیت تمام با این دسیسه دشمن مواجه شوند و با حفظ حرمت ها و رعایت اخلاق، دشمنان را در رسیدن به هدف شومشان ناکام کنند.

کد خبر 385030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.