شهرداران مناطق در استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری نقش مهمی دارند

معاون مالی و اقتصاد شهری شهردار تهران، نقش شهرداران را در استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری بسیار مهم دانست و گفت: تمامی مناطق در استفاده از فرصت‌های سرمایه گذاری پیش‌قدم شوند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری، عبدالحمید امامی در این نشست اظهار کرد: جذب سرمایه‌گذاری در حوزه مدیریت شهری مستلزم اعتماد سازی است و این مهم باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: هر یک از مناطق ۲۲ گانه تهران یک ویژگی خاص و منحصر به مقتضیات خود را دارند که لازم است این مهم بیش از پیش مورد توجه شهرداران مناطق قرار گیرد.

امامی گفت: منطقه ۲۰ به عنوان قطب گردشگری و زیارتی و منطقه ۶  یک منطقه اداری و تجاری است، و باید از پتانسیل های هر منطقه به خوبی بهره گیری شود.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهردار تهران با بیان اینکه موضوع صرفه‌جویی همواره به عنوان یکی از اصول مدیریت مورد توجه بوده است افزود: یکی دیگر از اولویت های این معاونت رعایت اصل صرفه جویی بوده که به عنوان یک رفتار فرهنگی می تواند در بین سایر همکاران مجموعه های مختلف تسری پیدا کند و البته این مهم همواره مورد تاکید شهردار تهران نیز بوده است.

امامی خاطر نشان کرد: مردم از مدیریت شهری انتظار ایجاد امید دارند و باید تلاش کنیم زمینه‌های زندگی سلامت و امید بخش را برای شهروندان فراهم کنیم.

کد خبر 385025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.