ناظریان: برای سرپرستی هیئت کاراته صحبت کرده‌ام

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، تفریحی، ورزشی شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان هدفی برای تیم داری ورزشی ندارد، اما می‌تواند به هیئت‌های ورزشی کمک کند.

حبیب الله ناظریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در پاسخ به اینکه آیا کاندید سرپرستی هیئت کاراته هستید؟ اظهار کرد: کاندید نشده‌ام، صحبت‌های لازم را انجام داده‌ایم و قبول کردم که سرپرستی هیئت کاراته اصفهان را به عهده بگیرم. امیدوارم بتوانیم در مدتی که حضور دارم شرایط را برای اصفهان بهتر کنم.

وی با اشاره به اینکه وضعیت کاراته اصفهان خوب نیست، گفت: در مسابقاتی که ماه‌های گذشته برگزار شد دختران نونهال مقام اول را کسب کرده‌اند، اما وضعیت نوجوانان و جوانان مطلوب نبود و تنها یک مدال کسب شد،. اصفهان پتانسیل لازم برای پیشرفت کاراته را دارد؛ امیدواریم شرایط را در اصفهان برای این رشته ورزشی مطلوب کنیم و هرساله اعزام‌های زیادی از اصفهان داشته باشیم.

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، تفریحی، ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: ما می‌توانیم با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و اصلاحات لازم، وضعیت کاراته را در اصفهان بهتر کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا شهرداری اصفهان در رشته‌های مختلف ورزشی تیم داری نمی‌کند؟ گفت: وظیفه سازمان فرهنگی تفریحی ورزشی ارائه خدمات رسانی و در دسترس بودن رشته‌های مورد نیاز و تفریحات برای شهروندان است.

ناظریان با بیان اینکه ورزش قهرمانی مخصوص باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی است، تصریح کرد: شهرداری اصفهان هدفی برای تیم داری ورزشی ندارد ، زیرا سازمان در امور باشگاه‌ها و هیئت‌ها دخالت نمی‌کند. اینکه دیگر شهرداری ها در کشور به تیم داری حرفه ای می پردازند، جالب نیست چرا که رسالت شهرداری ترویج ورزش همگانی است.

وی ادامه داد: بیشتر کار سازمان ما فراهم کردن زیر ساخت‌ها  و ارائه خدمات لازم برای رشته‌های ورزشی است. سازمان در ماه رمضان جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان را برای حمایت از ۳۵ رشته ورزشی برگزار کرد. هدف شهرداری حمایت از هیئت‌های ورزشی است که به کمک نیاز دارند.

کد خبر 385020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.