۵ میلیارد ریال اعتبار فرهنگی برای آموزش رانندگان تاکسی

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: با توجه به اینکه رانندگان تاکسی سفیران فرهنگی شهر هستند، ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار فرهنگی برای آموزش آنها در نظر گرفته شده است.

علیرضا صلواتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: امسال برای ارتقاء شأن و منزلت رانندگان تاکسی، برنامه‌های فرهنگی گسترده‌ای اجرا خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه شهر گردشگری به تاکسی‌های گردشگری نیاز دارد، افزود: با همکاری کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی دوره آموزش زبان برای رانندگان تاکسی برگزار شد، اما این دوره‌ها باید فراگیر باشد تا آنها بتوانند پیام گردشگری و فرهنگ و تمدن شهر اصفهان را به گردشگران منتقل کنند.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان ادامه داد: در حال حاضر نیمی از تاکسی‌های شهر اصفهان به صورت گردشی فعالیت دارند و مسافران را جابه جا می‌کنند و تعدادی دیگری به صورت خطی در مبدأ و مقصد مسیرها هستند که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده کمتر شاهد تجمع تاکسی‌ها در میادین و ورودی خیابان‌های شهر باشیم.

وی با اشاره به بسته حمایتی از رانندگان تاکسی، گفت: از اواخر سال گذشته و امسال برای افزایش ایمنی رانندگان به ۷۵۰۰ تاکسی زرد یک جفت حلقه لاستیک رایگان ارایه شده است.

صلواتی تصریح کرد: روکش صندلی نیز به ۲۰ درصد ناوگان تاکسیرانی ارائه شده و ۸۰ درصد باقی مانده نیز در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: تا سه ماه آینده روکش صندلی تمام تاکسی‌های شهر تعویض می شود که این اتفاق رضایتمندی شهروندان را به همراه خواهد داشت.

کد خبر 384996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.