فضاسازی متفاوت شهر در دهه امامت و ولایت

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: در آستانه فرار رسیدن دهه امامت و ولایت فضای شهر اصفهان متناسب با این ایام با استفاده از المان‌های مرتبط زیباسازی می‌شود.

حسن مؤذنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با توجه برنامه ریزی‌های انجام شده، پروژه‌های زیادی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی از تشکیل کمیته فضاسازی شهری در جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان خبر داد و افزد: امسال کمیته فضاسازی شهری برای جشنواره تشکیل و مسئولیت آن بر عهده سازمان زیباسازی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: به مناسبت برگزاری سی و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان آذین‌بندی مناطق ۱۵ گانه شهر با حدود ۱۵۰۰ پرچم شاد مختص جشنواره، نصب ۱۲ تابلو بر عرشه پل در رینگ سوم با موضوع میزبانی اصفهان از جشنواره کودک و نوجوان انجام می‌شود.

وی از نصب پنج المان حجمی‌ در محور برگزاری جشنواره خبر داد و تصریح کرد: این المان‌ها کاراکترهای عروسکی با ترکیب نور و صوت است.

مؤذنی با بیان اینکه به زودی سردیس شهید ردانی پور در منطقه چهار و مجسمه سلمان فارسی در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان نصب می‌شود، افزود: مجسمه سلمان فارسی توسط استاد مرتضی نعمت الهی ساخته شده و از هر گونه مشکلی به لحاظ اقلیمی در امان خواهد بود زیرا متریال‌های استفاده شده در ساخت آن بسیار مرغوب است.

وی تاکید کرد: استقبال از ایده‌های شهروندان راهکار مناسبی برای افزایش نقش‌پذیری مردم در بهبود فضاهای شهری دارد و در این راستا سازمان زیباسازی به این موضوع توجه ویژه‌ای دارد.

کد خبر 384995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.