غیبت قلعه نویی در تمرین/درخشش قربانی در بازی درون تیمی

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در تمرین امروز (سه شنبه) این تیم حضور نداشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تمرین عصر سه‌شنبه_۱۵مردادماه_ سپاهان بدون حضور قلعه نویی و حاضر شدن همه بازیکنان و اضافه شدن شایان مصلح برگزار شد.
در ابتدای تمرین مربیان با بازیکنان صحبت کردند؛ سپس دروازبانان جدا از سایر بازیکن‌ها مشغول تمرین شدند. بازیکنان و دروازبانان به صورت آرام و با نرم دوی در دور زمین خود را گرم کردند.
سپس تمام بازیکنان به حرکات کششی و رد شدن از موانع بدون توپ پرداختند و بعد از آن تمام بازیکنان تمرین دوی سرعت را انجام دادند.
نکته جالب تمرین دروازبانان فیلمبرداری از تمرین‌های با توپ آنها بود؛ در ادامه این تمرین بازیکنان دو دسته شدند و به پاسکاری تک‌ضرب پرداختند.
بعد از آن ۹ بازیکن به طور جداگانه به تمرین حمله پرداختند که در این ترکیب ۹ نفره علی قربانی مهاجم نوک و شهباز زاده در پست مهاجم چپ بازی کرد؛ مربیان بیشتر به سانتر از جناحین توسط دفاع‌های کناری تیم و پاس چیپ دفاع‌های میانی در عمق تاکید داشتند.
بعد از این تمرین بازیکنان به بازی درون تیمی پرداختند؛ این بازی با تک گل و عملکرد درخشان قربانی و واکنش‌های متعدد و زیبای نیازمند همراه بود.
شایان مصلح مدافع چپ رودباری جدید طلایی پوشان دومین تمرین خود را با پیراهن شماره ۶۹ انجام داد، اما جدای از سایر بازیکنان به تمرین خصوصی پرداخت.
مربیان سپاهان جداگانه با عزت الله پورقاز صحبت کردند و او تا میانه‌های تمرین به شکل اختصاصی تمرین کرد و سپس به تیم اضافه شد.
عملکرد درخشان کومان یکی از دیگر نکات تمرین امروز بود.
در پایان این تمرین دو ساعته هیچ کدام از بازیکنان سپاهان حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشدند.

کد خبر 384985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.