آخرین وضعیت ترافیکی خیابان‌های اصفهان

در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید صیاد شیرازی شاهد تصادف چهار وسیله نقلیه بودیم این خودروها شامل یک دستگاه خودرو تندر نود، یک سمند، یک دستگاه پژو٢٠٦ و خودروشورلت بود، علت این حادثه رعایت نکردن فاصله طولی بود، بار ترافیکی حاصل از این حادثه هنوز در بزرگراه شهید صیاد شیرازی قابل مشاهده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکزکنترل ترافیکی  شهرداری اصفهان امروز سه شنبه -پانزدهم مرداد ماه- تا ساعت١٩ در میدان شهدا به سمت میدان ٢٥ آبان به صورت رفت و برگشت، مسیر شمال به جنوب خیابان کاوه، خیابان بزرگمهر در مسیر شمال به جنوب،  میدان امام حسین(ع)، خیابان عبدالرزاق در مسیر شرق به غرب ، هر دو مسیر خیابان شمس آبادی، میدان انقلاب، مسیر شرق به غرب خیابان کمال اسماعیل، بلوار آیینه خانه در مسیر شرق به غرب و مسیر شمال به جنوب خیابان حکیم نظامی ترافیک سنگین است.

تردد خودروها در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی، مسیر شرق به غرب بزرگراه شهدای صفه، مسیر شمال به جنوب روگذر خیابان امام خمینی، مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید چمران و بزرگراه شهید صیاد شیرازی در مسیر شمال به جنوب به علت وجود تراکم ترافیکی به کندی صورت می گیرد.

ساعت ١٧ و ١٠ دقیقه نیز در مسیر شرق به غرب بزرگراه میرزاکوچک خان جنگلی یک دستگاه خودرو پراید به گاردبرخورد کرد، این حادثه باعث ایجاد ترافیک در آن محدوده شد.

کد خبر 384974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.