شاخص کل بورس امروز ۱۵ مردادماه کاهشی شد

شاخص کل بورس تهران که در ابتدای روز افزایش را تجربه کرده بود، از پیش از ظهر کاهشی شد و با یک هزار و ۱۸۶ واحد کاهش به فعالیت خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص بورس تهران امروز با کاهش ۱۱۸۶واحدی به کانال ۲۵۵ هزار و ۵۱۲ واحد بازگشت. شاخص هم وزن اما با ۲۷۴ واحد افزایش به رقم ۶۴ هزار و ۸۱۶ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال ۱۸۶ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۵۱۶ هزار و ۳۷۶ واحد را ثبت کرد. همچنین آیفکس با افزایش ۱۱ واحدی به عدد سه هزار و ۴۲۱ واحد رسید.

بر این اساس امروز با دست به دست شدن بیش از سه میلیارد و ۳۵۰ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۳۰۷ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱۳۴۵ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای رمپنا، اخابر و وپارس به ترتیب با ۲۷۷، ۲۵۴ و ۷۴ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای  فارس، فولاد و کگل به ترتیب با ۳۰۶، ۲۰۸ و ۱۷۵واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند.

همچنین امروز خساپا، وتجارت، فولاد، جم پیلن و دانا پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، صنایع شیمیایی برترین گروه صنعت بود و خودرو و دارو به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 384952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.