روزبه در سپاهان؟ شاید زمانی دیگر

به نظر می‌رسد با وجود خبرهای متعدد از میل سپاهان به روزبه چشمی، این بازیکن سودای بازی در ایران را نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزبه چشمی هافبک دفاعی ملی‌پوش و خوش آتیه فوتبال ایران پس از پایان قراردادش با استقلال با این تیم تمدید نکرد تا از حدود یک ماه پیش شایعات حضور این بازیکن در تیم‌های لیگ برتری و حوزه خلیج فارس شنیده شود.

اما برخی منابع صبح امروز از نزدیک شدن این بازیکن به طلایی پوشان خبردادند؛ به نحوی که خبر ورزشی این انتقال بسیار محتمل دانست و در صفحه اول خود تیتر زد: "چشمی در آستانه انتقال به سپاهان؛ سپاهانی‌ها به روزبه: پاشو بیا اصفهان"

این انتقال دور از انتظار به نظر نمی‌رسد و با توجه به جای خالی یک بازیکن در لیست بزرگسال سپاهان این انتقال محتمل به نظر می‌رسد.

اما مدیر برنامه‌های چشمی همچنان از علاقه روزبه به بازی در خارج از ایران می‌گوید و در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظها کرد: "روزبه چند پیشنهاد از لیگ برتر داشته ولی همان طور که پیش از این اعلام کرده بود قصد ندارد فصل بعد در ایران به فوتبالش ادامه دهد. چند پیشنهاد درحال حاضر داریم و در حال بررسی آن‌ها هستیم و به زودی مقصد او مشخص خواهد شد."

در همین راستا رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مذاکره با چشمی را تکذیب نمی‌کنم، این موضوع برای یک ماه قبل بود، اما تصمیم ایشان این بود که فوتبالش را در خارج از ایران ادامه دهد و مذاکراتی هم که بین طرفین شده است برای یک ماه پیش بوده است.

فتاحی افزود: چشمی دوست دارد فوتبالش را در خارج از ایران ادامه دهد و بعد از تصمیم یک ماه پیش او دیگر مذاکره‌ای صورت نگرفته است.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: یک بازیکن دیگر جذب خواهیم کرد که پست یا ملیت این بازیکن مشخص نیست، اما یک بازیکن با نظر مستقیم قلعه نویی جذب خواهیم کرد.

کد خبر 384919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.