به سوگند خود پایبند باشیم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همه ما باید نسبت به سوگندی که در ابتدای شورا ادا کرده‌ایم پایبند باشیم، اعضا باید با مصوبات خود و تلاش شبانه‌روزی شهردار اصفهان بیش از گذشته در راه خدمت به مردم گام برداریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی در هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امروز شاهد همدلی، هم‌افزایی و صمیمت در این جلسه علنی بودیم، اظهار کرد: امروز در محیط صمیمانه و دوستانه و در فضای کاملا دموکراسی انتخابات هیئت رئیسه برگزار شد.

وی با بیان اینکه از برادر و استاد خودم فتح‌الله معین، قدردانی می‌کنم، اظهار کرد: او شخصیتی است که جایگاه استادی و ملی اش به اثبات رسیده و همواره وجودی پر خیر و برکت داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: از جایگاه یک شاگرد از وی درخواست دارم که مانند گذشته همچنان راهنمای ما در شورای شهر باشند.

وی گفت: همه ما باید نسبت به سوگندی که در ابتدای شورا ادا کرده‌ایم پایبند باشیم، اعضا باید با مصوبات خود و تلاش شبانه‌روزی شهردار اصفهان بیش از گذشته در راه خدمت به مردم گام برداریم.

نصر اصفهانی ادامه داد: همدلی و صمیمت اعضای شورای شهر در عین تضارب آرا یک نشان برای شورای شهر اصفهان است و امیدوارم این مسیر همچنان استمرار یابد.

کد خبر 384914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدی AE ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    خدمت به مردم و پیشرفت علمی و عملی کشور در همه ی زمینه ها مورد تایید شجره ی طیبه ی حضرت زهرا (س) است و خداوند یکتا اجر معنوی و اخروی می دهد و جامعه با خدمت به مردم بسمت جامعه ای صالح و مورد نظر حضرت ولی عصر (عج) حرکت می کند