نصر اصفهانی رئیس شورای شهر اصفهان شد

علیرضا نصر اصفهانی در سومین سال پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان با ۱۲ رای به عنوان رئیس شورای شهر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان در سومین سال از پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان در هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در قالب جلسه فوق‌العاده برگزار شد.

 فتح‌الله معین، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان قبل از برگزاری انتخابات با بیان اینکه این جلسه صرفا برای انتخاب هیئت رئیسه برگزار شده است، اظهار کرد: این انتخابات هر یک سال یکبار و در اول شهریور برگزار می‌شود. امسال بر اساس آئین نامه  وزارت کشور زمان برگزاری این انتخابات ۱۴ تا ۲۰ مرداد اعلام شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه به منظور آشنایی بشتر با افراد داوطلب و مسائل مربوط به شورا فرصت ۴۸ ساعته برای اعضا ایجاد شد که انتخاب بهتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه گروه‌های مختلف درباره شورای شهر اظهار نظر می‌کنند که باعث خوشبختی و نشان از علاقمندی و حساسیت مردم نسبت به شعار ماست، تصریح کرد: همه اعضا از دقت نظر مردم استقبال کرده و همه اقدامات خود را در معرض قضاوت آنها قرار داده‌اند.

معین با بیان اینکه یکی از اعضای شورای شهر مطلبی را عنوان کرد که اگر مخالف و موافق در جلسات نباشد شورای بی تاثیر و بی خاصیتی است، گفت: شورای شهر اصفهان در دوره پنجم با یکدیگر متحد و همراه هستند و تضارب افکار را دارند.

وی گفت: امروز بر اساس قانون اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان معرفی خواهند شد. 

گفتنی است در این جلسه علنی علیرضا نصر اصفهانی، به عنوان تنها کاندیدای شورای شهر اصفهان به عنوان رئیس شورا با ۱۲ رای انتخاب شد.

همچنین پور محمد شریعتی نیا و شیرین طغیانی گزینه‌های نائب رئیسی شورای اسلامی شهر اصفهان بودند که شیرین طغیانی انصراف داد و محمد شریعتی نیا با ۱۱ رای بعه عنوان نائب رئیس شورای شهر انتخاب شد.

اصغر برشان نیز  تنها کاندیدای منشی اول شورای شهر بود که با ۱۲ رای انتخاب شد.

مهدی مزروعی و امیر احمد زندآور نیز اعضای قبلی هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان در دومین سال در سمت‌های خود به ترتیب به عنوان سخنگو و خزانه‌دار شورای اسلامی شهر اصفهان با ۱۲ رای موافق باقی ماندند.

کد خبر 384911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.