احداث آرامستان در شمال غرب اصفهان نیاز به هماهنگی استانی دارد

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: برای احداث آرامستان در شمال غرب اصفهان باید هماهنگی استانی انجام شود.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به مشکلات مربوط به دسترسی شهروندان و اشباع شدن آرامستان باغ رضوان، ناگزیر هستیم احداث آرامستان جدید را در دستور کار داشته باشیم، اما برای تحقق این هدف هماهنگی استانی لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: با توجه به فاصله زیاد شمال تا جنوب شرقی شهر مردم برای مراجعه به آرامستان باغ رضوان با مشکلاتی مواجه هستند، از این رو یکی از سیاست‌های شهرداری که از گذشته دنبال می‌شد، تامین اراضی مورد نیاز در شمال غربی شهر برای احداث آرامستان بوده است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: به دلیل قرار گرفتن این اراضی در محدوده شهرهای اطراف اصفهان این موضوع همچنان مسکوت مانده که نیازمند تصمیم‌گیری در سطح مدیریت عالی استان و هماهنگی با مسئولان شهرهای همجوار است.

وی با بیان اینکه آرامستان باغ رضوان در ۱۲ کیلومتری شرق شهر اصفهان امروز در جایگاه یکی از مجهزترین آرامستان‌های کشور قرار دارد، تصریح کرد: آرامستان باغ رضوان با مساحت بیش از ۶۰۰ هکتار یکی از بزرگترین آرامستان‌های کشور است که انجام دقیق امور شرعی متوفیات را برعهده دارد.

امیری تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف سازمان آرامستان‌ها این است که بازماندگان هنگام مراجعه به سازمان بتوانند کارهای خود را به سرعت و بدون دغدغه خاطر انجام دهند و از کارکنان سازمان همواره خواسته‌ایم تا با برخورد و رفتار مناسب تسلی‌بخش بازماندگان باشند.

وی با بیان اینکه علاوه بر آرامستان باغ رضوان ۲۳ آرامستان محلی در شهر اصفهان وجود دارد، خاطرنشان کرد: در برخی مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان از جمله بابوکان و ولدان در منطقه دو،  کوجان و مارچین در منطقه هشت و در مناطق ۹، ۱۱، ۱۲ و ۱۳ آرامستان‌های محلی وجود دارد.

کد خبر 384892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.