فضای مجازی، موضوع تابلوهای تبلیغات شهروندی شد

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان از اختصاص ۳۰۰ تابلوی شهروندی به موضوع فضای مجازی خبر داد و گفت: به منظور آشنایی شهروندان با خطرات و آسیب‌های فضای مجازی تبلیغات شهروندی به موضوع فضای مجازی می پردازد.

احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: از اول مردادماه سال‌جاری تبلیغات شهروندی به صورت انتظاری و با عنوان «آموزش رایگان فضای مجازی» انجام شد تا شهروندان به آموزش‌هایی که با موضوع فضای مجازی بر روی تابلوهای تبلیغات شهروندی داده می‌شود تمرکز بیشتری داشته باشند.

وی افزود: این دوره از تبلیغات شهروندی که از ۱۰ مردادماه انجام شده شامل چهار طرح و با پیام «در فضای مجازی سلبریتی پروری نکنیم»، «اخبار نامطمئن را نشر ندهیم»، «کار بیهوده نکنیم» و «به افراد نا شناس اعتماد نکنیم» عنوان کرد.

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با بیان اینکه فضای مجازی یکی از مسائل جدی جامعه امروزی شده است، خاطرنشان کرد: تبلیغات تابلوهای فرهنگ شهروندی با موضوع فضای مجازی تا اواخر مردادماه در سطح شهر خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد: با اختصاص دادن تبلیغات شهروندی به موضوع فضای مجازی  گامی برای آشنایی شهروندان با تهدیدهایی که فضای سایبری برای آنان ایجاد می‌کند،  برداشته شود.

رضایی ادامه داد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از تولیدات فرهنگی و برنامه‌های اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان می‌توانند با شماره ۶۱-۳۴۴۶۷۳۶۰ تماس بگیرند و یا به وب سایت shahrvandi-isf.ir  مراجعه کنند.

کد خبر 384891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.