افزایش ۷۳ درصدی قراردادهای عمرانی در شهرداری اصفهان

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: تعداد قراردادهای عمرانی منعقد شده در چهار ماه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۳ درصد افزایش یافته است.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تا پایان تیرماه، تعداد ۷۱ قرارداد به مبلغ ۱۷۰۴ میلیارد ریال منعقد شده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به تعداد ۴۱ قرارداد و مبلغ ۴۷۲ میلیارد ریال ۷۳ درصد در تعداد و ۲۶۱ درصد در مبلغ قراردادهای منعقد شده رشد داشته است.

وی افزود: افزایش این تعداد قرارداد در بازه زمانی چهار ماهه به نوعی رکورد جدیدی در انعقاد قراردادهای عمرانی در شهرداری اصفهان محسوب می‌شود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: کل بودجه خالص عمرانی در سال‌جاری ۱۸۲۲۴ میلیارد ریال است که این مقدار در مقایسه با سال گذشته با بودجه ۱۱۳۸۱ میلیارد ریالی در حدود ۶۰ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به قراردادهای منعقد شده پروژه‌های شاخص در این بازه زمانی، اظهار کرد: از نظر میزان مبلغ و اهمیت قراردادهای پروژه‌های عمرانی در چهار ماهه ابتدای سال جاری می‌توان به چهار قرارداد ازجمله پروژه تکمیل سالن اجتماعات گلستان شهدا، تکمیل سفت‌کاری و نازک‌کاری فضای کنکورس مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان، تهیه دیزل ژنراتورهای مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان، تهیه تجهیزات و تکمیل نازک‌کاری پست‌های برق داخلی و  پاساژ و UPS مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان به مبلغ ۷۹۶ میلیارد ریال اشاره کرد.

مظفر با بیان اینکه یکی از مهمترین دلایل اجرای پروژه‌های عمرانی تحول اقتصاد شهری و رضایت شهروندان است، گفت: همواره به واحدهای عمرانی مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان تاکید بر اولویت‌بندی، نیاز سنجی، تعریف و اجرای پروژه‌های شاخص، در مناطق کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان موظف هستند دقت لازم در ارجاع ندادن کار به پیمانکاران خاص و محدود را رعایت کرده و از طریق برگزاری مناقصه عمومی و امکان رقابت بین تمام پیمانکاران پروژه‌های خود را به مرحله اجرا برسانند.

کد خبر 384887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.