آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پارک جنگلی شهید روح‌الامین

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی فاز دوم احداث پارک جنگلی شهید روح‌الامین واقع در منطقه شش شهرداری اصفهان آغاز شده و درحال انجام است.

اصغر کشاورز راد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: احداث فاز دوم پارک جنگلی شهید روح الامین با اعتبار اولیه ۱۲ میلیارد و ۱۷ میلیون ریال و مدت قرارداد شش ماه است.

وی افزود: با توجه به زیرساخت‌ها، توانمندی و سرعت اجرای سازمان عمران در اجرا تلاش می‌شود در کنار حفظ ایمنی و کیفیت پروژه‌های عمرانی زودتر از موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

امیر عباس رحمتی، مدیر اجرا و نظارت سازمان عمران شهرداری اصفهان تصریح کرد: عملیات اجرایی فاز دوم احداث پارک جنگلی شهید روح الامین شامل شش هزار و ۳۰۰ مترمربع زیرسازی، دو هزار و ۲۰۰ مترمکعب خاکبرداری و چهار هزار و ۳۰۰ متر طول اجرای جدول و همچنین  پیاده راه‌سازی، مسیر دوچرخه‎سواری، جاده سلامت است.

وی افزود: حفظ و نگهداری از درختان و فضای سبز به عنوان یک سرمایه طبیعی ضروری است، از این رو تلاش می‌کنیم تا ذره ای به درختان آسیب نرسد.

مدیر اجرا و نظارت سازمان عمران شهرداری اصفهان ادامه داد: برای جلوگیری از آسیب رسیدن به ریشه درختان، بتن ریزی جایگزین شفته آهک زیر جداول شده است.

کد خبر 384885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.