افزایش ۲ برابری سقف تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه سقف تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان در عمده ردیف‌ها دوبرابر شده‌است، گفت: منابع مالی لازم برای این کار از محل سودآوری شرکت‌های صندوق و صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری تامین می‌شود و سهم پرداختی بازنشستگان افزایش نمی‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید میعاد صالحی پیرو خبری که روز گذشته مبنی بر بهبود خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگی داده بود، با انتشار جزییات وضعیت بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: مواردی که در این جزییات آمده‌است، نشان می‌دهد سقف تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری، در عمده ردیف‌ها، دوبرابر شده‌است.

وی افزود: منابع  مالی لازم برای افزایش سقف تعهدات بیمه تکمیلی، از محل سودآوری شرکت‌های صندوق و نیز صرفه جویی در هزینه‌های جاری تامین شده و سقف پرداختی بازنسشتگان افزایش نخواهد یافت.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور گفت: سقف تعهدات هزینه بستری‌های فوق تخصصی که به دلایلی همچون عمل قلب باز، پیوند اعضا و درمان‌های سرطان ضروری است، دو برابر شده و از ۲۰ میلیون تومان به ۴۰ میلیون تومان افزلیش یافته است.

صالحی تاکید کرد: افزایش سودآوری شرکت‌های صندوق، اثر مستقیم در بهبود  خدمات ارائه شده به بازنشستگان خواهد داشت، بنابر این به دنبال اصلاح و ارتقا وضعیت این شرکت‌خا هستیم.

کد خبر 384870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.