تابش: با مصلح نجومی نبسته‌ایم/ برخی شایعه کرده‌اند سپاهان آپشن ماشین و منزل می‌دهد!

مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان گفت: برای خرید هیچ کدام از بازیکنانمان هزینه های گزاف پرداخت نمی کنیم. برعکس باشگاه های بزرگ که رقم قرار داد بازیکنان آن ها گزاف است سپاهان اینگونه نیست.

مسعود تابش در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با جذب شایان مصلح توسط تیم فوتبال سپاهان، اظهار کرد: امروز با قرادادی دوساله شایان مصلح را خریداری کردیم. آقای قلعه نویی مدتی بود که این بازیکن را زیر نظر داشت و اکنون آن را در اختیار گرفتیم.

وی ادامه داد: شایان می تواند در دو پست دفاع وسط و دفاع چپ بازی کند و بازیکن جوانی است و امیدوارم بتواند به تیم سپاهان کمک کند.

مدیر عامل باشگاه سپاهان در رابطه با مبلغ قرار داد مصلح، گفت: برای خرید هیچ کدام از بازیکنانمان هزینه‌های گزاف پرداخت نمی‌کنیم. برعکس باشگاه های بزرگ که رقم قرار داد بازیکنان آن ها گزاف است سپاهان اینگونه نیست.
تابش با بیان اینکه سپاهان حاضر است قرار داد بازیکنانش را اعلام کند، ادامه داد: اعلام می‌کنم باشگاه هایی که خریدهای بزرگ انجام داده اند، بیاییند و مبلغ قراردادشان را اعلام کنند و ماهم این کار را می کنیم. مفاد قرارداد ما همان چیز هایی است که در قرداد قید شده است و مبلغ اضافه ای به بازیکن پرداخت نشده است که برخی شایعه کرده اند آپشن هایی مثل منزل و یا ماشین به برخی بازیکنان پرداخت می‌ کنیم.

وی در رابطه با خرید دومین بازیکن سپاهان و پست آن، گفت: اگر لازم باشد و مربی تیم در پست خاصی بازیکن نیاز داشته باشد، بازیکن خریداری می‌کنیم. بیشتر بازیکنان تیم ما چند پسته هستند و می توانند در چندین پست بازی کنند. بازیکنانی داریم که قادر به بازی در پست وینگر و پیستون را دارند.

مدیر عامل باشگاه سپاهان ادامه داد: ما اسامی بازیکنان را اعلام نمیکنیم ولی اکنون بازیکنی به ما پیشنهاد داده نشده و نظر اصلی را در تیم ما سرمربی تیم می دهد.

کد خبر 384868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.