از مدال‌آوران ملی‌پوش اصفهان در مسابقات جهانی اسکیت بارسلونا تجلیل شد+ عکس

مراسم تجلیل از مدال‌آوران اصفهانی مسابقات جهانی اسکیت ۲۰۱۹ اسپانیا در سرای ورزشکاران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم تجلیل از افتخارآفرینان اسکیت اصفهان در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ اسپانیا بارسلونا امروز -دوشنبه ۱۴ مردادماه- با حضور محمد سلطان‌حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، کورش محمدی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان، نسرین شاکری‌فرد، مسئول امور بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان، حسن مالکی، رییس هیئت اسکیت استان اصفهان، شهرام اکبری، دبیر هیئت اسکیت استان اصفهان، احسان حبیب‌آبادی، مربی تیم ملی اسکیت فری استایل، در محل سرای ورزشکاران برگزار شد.

محمد سلطان‌حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با تشکر از همه اسکیت‌بازان افتخارآفرین در این رقابت‌ها، اظهار کرد: خوشبختانه بیش از سه هزار و ۷۰۰ مدال رنگارنگ در میادین مختلف ورزشی توسط ورزشکاران برای استان اصفهان به دست آمده است که البته افراد زیادی هم در پشت صحنه برای موفقیت ورزشکاران و کسب مدال تلاش می‌کنند که از همه آن‌ها هم تشکر می‌کنم.

کورش محمدی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اصفهان برای داشتن ورزشکارانی قوی به خود می‌بالد، اظهار کرد: موفقیت ورزشکاران باعث ایجاد حس غرور در من می‌شود؛ بدترین موردی که موجب از دست رفتن ورزشکاران مستعد می‌شود بستن راه ارتباطی مدیران با ورزشکاران و مسئولان است که البته خوشبختانه مدیرکل رزش و جوانان استان اصفهان در برقراری ارتباط با این افراد سخت‌گیر نیست.

وی با اشاره به ساخت پیست سرعت، گفت: برای احداث پیست هرجا صلاح باشد وارد گفت‌وگو می‌شویم و در جلسات شورای شهر مطرح می‌کنیم تا اجرای این طرح تصویب شود؛ همچنین اگر نیاز به حمایت مالی باشد هر کمکی که از دستمان برآید انجام می‌دهیم.

نسرین شاکری‌فر، مسئول امور بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار کرد: افتخار می‌کنم در جمع نخبگان ورزشی کشور هستم. از زحمات همه کسانی که برای کسب این مدال‌های ارزشمند تلاش کرده‌اند تشکر می‌کنم؛ هیچ چیز بالاتر از امید نیست که با قهرمانی ایران در میادین مختلف ورزشی در دل ملت ایران به وجود می‌آید.

در ادامه حسن مالکی، رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان اظهار کرد: یک سال و نیم پیش که مسئولیت هیئت استان را برعهده گرفتم فکر نمی‌کردم که رشته ورزشی اسکیت سختی داشته باشد، زمان‌بر باشد؛ به عنوان هیئت استان تمام تلاشمان را برای حمایت از اسکیت‌بازان می‌کنیم و البته مدیرکل ورزش و جوانان نیز ما را در انجام وظایفمان یاری کرده‌اند.

وی با اشاره به در اختیار نداشتن پیست اسکیت سرعت در اصفهان، افزود: رشته فری استایل زیرساخت خاصی نیاز ندارد و همه چیز به مربی بستگی دارد اما در رشته سرعت باید زمین استاندارد وجود داشته باشد.

شهرام اکبری، دبیر هیئت اسکیت استان اصفهان با اشاره به مسابقات جهانی اسکیت ۲۰۱۹ اسپانیا که در شهر بارسلونا برگزار شد، اضافه کرد: در این رقابت‌ها ۴ هزار و  ۱۰۰ ورزشکار از ۹۱ کشور حضور داشتند؛ از شاکله تیم ملی اسکیت ایران ۱۳ نفر از ملی پوپشلناز اصفهان بودند و توانستند در این رقابت ها افتخار آفرینی کنند.

احسان حبیب آبادی، مربی تیم ملی اسکیت فری استایل با تاکید بر اینکه از مسئولان ورزش اصفهان درخواست داریم برای ساخت یک سالن اختصاصی اسکیت کمک کنند، اظهار کرد: هیئت اسکیت استان در این مسابقات بسیار به ما کمک کرد و اگر پشتیبانی هیئت نبود قطعا افتخاری هم کسب نمی‌شد و باید مراسم تجلیلی هم برای مسئولان هیئت استان برگزار شود؛ از اداره‌کل ورزش و جوانان استان درخواست داریم سالن اختصاصی در اختیار هیئت قرار دهد تا بتوانیم مدال‌های بیشتری را در تورنمنت‌های مختلف برای اصفهان به دست آوریم.

به گزارش ایمنا، مسابقات جهانی اسکیت ۲۰۱۹ اسپانیا از ۱۷ تا ۲۶ تیر در شهر بارسلونا با حضور ورزشکاران از کشور های مختلف برگزار شد. امیر محمد سواری و رضا لسانی توانستند مدال نقره و برنز این رقابت ها را در رده سنی بزرگسالان به  دست بیاورند؛ همچنین رمینا سالک در بخش بانوان و رده سنی زیر ۱۸ سال توانست مدال برنز کسب کند که همه مدال آوران تیم ملی اسکیت از اصفهان بودند. اداره کل ورزش جوانان به مدال آوران نفری دو میلیون تومان پاداش نقدی داد و به دیگر ورزشکاران اصفهانی که در این تورنمنت حضور داشتند نفری ۵۰۰ هزارتومان جایزه نقدی داده شد.

کد خبر 384852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.