شهادت برای برقراری امنیت، شیرین و گوارا است

خوانسار_فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه مردم ولایت‌مدار و انقلابی کشورمان همواره قدردان نیروی انتظامی هستند، گفت: نیروی انتظامی همه توان خود را برای حفظ امنیت به کار گرفته است و نیروهای آن عقیده دارند شهادت برای برقراری امنیت، شیرین و گوارا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، مهدی معصوم بیگی در آیین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی این شهرستان، اظهار کرد: استقرار امنیت پایدار در کشور بی‌تردید مرهون دلاوری‌ و از جان گذشتگی‌ شهدا است.

وی عنوان کرد: اگر رشادت‌ و از جان گذشتگی شهدا نبود، بی‌تردید تهدیدات آمریکا عملی می‌شد و در شرایط دیگری قرار داشتیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به سالروز بمباران هیرشیمای ژاپن به دست نیروهای آمریکایی که منجر به کشته شدن ۲۰۰ هزار نفر شد، خاطرنشان کرد: این واقعه نمونه دیگری از جنایات آمریکا است که هنوز آثار آن باقی مانده است.

معصوم‌بیگی با بیان اینکه به سبب رشادت شهدای هشت سال دفاع مقدس ترامپ دچار سردرگمی شده است، تأکید کرد: رزمندگان ما با قدرت و اقتدار پهباد آمریکایی که ارزش آن معادل ۱۶ هواپیمای راهبردی اف ۱۶ است را  سرنگون کردند  و به همین دلیل ترامپ تسلیم قدرت رزمندگان شده است.

وی اضافه کرد: کشتی انگلیس به دلیل قانون‌شکنی در تنگه هرمز متوقف شد و این نشان‌دهنده عظمت و جایگاه کشور ایران است، استقلال سیاسی ایران در هیچ کشوری نظیر ندارد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: شهادت حداقل یک مأمور نیروی انتظامی برای حفظ امنیت و ارزش‌های انقلاب و نظام در هر هفته، نشان می‌دهد راه شهدای هشت سال دفاع مقدس ادامه دارد.

معصوم‌بیگی گفت: همه دستگاه‌های امنیتی آماده جهاد با دشمن هستند و هراسی از یاوه‌گویی‌های ترامپ و دشمنان نظام ندارند.

وی با بیان اینکه پلیس به دنبال ایجاد امنیت پایدار در جامعه است، افزود: امنیت برای مردم است، زیرا مردم صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند و لحظه‌ای قابل تصور نیست که امنیت برای آنان وجود نداشته باشد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه مردم ولایت‌مدار و انقلابی کشورمان همواره قدردان نیروی انتظامی هستند، تصریح کرد: نیروی انتظامی همه توان خود را برای حفظ امنیت به کار گرفته است و نیروهای آن عقیده دارند شهادت برای برقراری امنیت، شیرین و گوارا است.

معصوم‌بیگی با بیان اینکه علمای خوانساری در جهان اسلام تأثیرگذار بوده‌اند، اظهار کرد: دین‌داری و نجابت سرمایه بزرگی است که مردم این شهرستان از آن برخوردار هستند، بنابراین شایسته خدمت و پیشرفت و ترقی هستند.

به گزارش ایمنا، در این آیین از خدمات "ابراهیم توسلی" قدرانی و "علی بابایی" به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان خوانسار معرفی شد.

کد خبر 384850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.