اولین المپیاد هوش در اصفهان برگزار می‌شود

دبیر اولین المپیاد هوش استان اصفهان از برگزاری اولین دوره المپیاد هوش استان اصفهان در هفته جاری خبرداد.

نورالله شیخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از برگزاری اولین المپیاد هوش استان اصفهان در پایان هفته جاری خبرداد و اظهار کرد: المیپاد اصلی هوش ایران ۳۱ مرداد سال جاری در تهران برگزار خواهد شد، اما قبل از آن نمایندگی هوش ایران در اصفهان متصدی برگزاری اولین المیپاد هوش استان اصفهان است تا افرادی که در این مسابقه حائز نمره‌ای بالاتر از ۱۱۰ بشوند به مرحله کشوری راه پیدا کنند.

وی افزود: در این مرحله علاوه بر کسانی که به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند شرکت کنندگانی که نمره‌ای بیش از ۱۳۵ کسب کنند به انجمن ملی هوش ایران معرفی می‌شوند.

دبیر اولین المپیاد هوش استان اصفهان در خصوص اهداف برگزاری المپیاد هوش اضافه کرد: شناسایی افراد با ضریب هوشی بالا و حمایت از آنها، استفاده کردن از افراد باهوش برای اختراعات، استفاده از توانایی‌های ذهنی این افراد و تقویت هوشی افراد منتخب در گام‌های بعدی، از جمله اهداف المیپاد هوش کشور است.

وی با بیان اینکه افراد پنج تا ۸۰ سال می‌توانند در المپیاد هوش شرکت کنند، افزود: در استان اصفهان استقبال خوبی از این المپیاد صورت گرفت و حدود ۲۰۰ نفر اعم از پیر و جوان و مرد و زن در این مسابقه شرکت کرده اند و تا چهارشنبه هفته جاری نیز مهلت ثبت نام وجود دارد.

به گزارش ایمنا،اولین المپیاد هوش ایران در استان اصفهان صبح روز جمعه (۱۸مرداد) ساعت ۱۰ برگزار می‌شود. علاقه مندان به شرکت در این المیپیاد می‌توانند تا چهارشنبه هفته جاری با مراجعه به سایت www.irantot.ir اقدام به ثبت نام کنند.

کد خبر 384845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م. ح IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
    1 0
    جالبه ۴روز قبل آزمون اطلاع رسانی میشه.
  • امیر IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
    0 0
    سلام سایتی از این انجمن سراغ دارید که بخایم شرکت کنیم و بیشتر آشنا بشیم؟
  • AE ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
    0 0
    چرا ما اصلا خبر دار نشدیم