تداوم رکوردزنی‌های شاخص کل بورس تهران

شاخص کل بورس که از ساعت ۹ امروز روند افزایشی به خود گرفته بود با افزایش هزار و ۱۶۸ واحدی به کار خود پایان داد و رکورد جدیدی را در کانال ۲۵۶ هزار ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص بورس تهران امروز با افزایش ۱۱۶۸ واحدی و ثبت عدد ۲۵۶ هزار و ۶۹۸ واحد رکورد تاریخی جدیدی را ثبت کرد. شاخص هم وزن نیز با ۹۶۶ واحد افزایش به رقم ۶۴ هزار و ۵۴۲ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال ۱۸۷ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۵۱۹ هزار و ۱۲۵ واحد را ثبت کرد.

بر این اساس امروز با دست به دست شدن بیش از ۲ میلیارد و ۸۰۷ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۲۸۸ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای اخابر، حکشتی و وپارس به ترتیب با ۲۴۳، ۸۷ و ۷۲ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای  فملی، وغدیر و وامید به ترتیب با ۲۱۴، ۱۰۱و ۷۴ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند.

همچنین امروز خساپا، وتجارت، فولاد، سفارس و خودرو پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، صنایع شیمیایی برترین گروه صنعت بود و فلزات اساسی و دارو به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 384841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.