آمریکا در منطقه خاورمیانه جایگاهی ندارد

مبارکه_فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: با توجه به شرایطی که پیش آمده به زودی آمریکایی‌ها منطقه را ترک می‌کنند و دیگر جایگاهی برای آن‌ها در خلیج فارس وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، سردار مجتبی فدا در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان، اظهار کرد: ایران اسلامی در حال حاضر با قدرت و عزت در مقابل هر گونه تهدیدی از سوی آمریکایی‌ها ایستاده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به تجاوز پهباد آمریکا به مرز هوایی ایران، یادآور شد: این پهباد آمریکایی پس از  ورود غیرقانونی به مرز هوایی کشورمان و دریافت سه هشدار ساقط شد که این رویداد نشان‌دهنده پیشرفت، ظرفیت و توانمندی بالای جمهوری اسلامی ایران در عرصه هوافضا و موشکی است.   

وی با بیان این که این ظرفیت و توانمندی جمهوری اسلامی ایران، بالاتر و با ارزش‌تر از توان بازدارندگی است گفت: با توجه به شرایطی که پیش آمده به زودی آمریکایی‌ها منطقه را ترک می‌کنند و دیگر جایگاهی برای آن‌ها در خلیج فارس وجود ندارد.

سردار فدا با اشاره به این که اعتبار، عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در ۴۰ سال گذشته به نقطه‌ای رسیده که مردم در مقابل کوچکترین تجاوز و حمله، آماده جهاد و دفاع هستند گفت: این در حالی است که امروز همه نوع توهینی به مردم کشورهایی مانند مصر، عربستان و ترکیه که به آمریکا پناه بردند، می‌شود و کسی هم جرات کوچکترین دفاعی در مقابل آمریکا ندارد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان: مشکلات، گرانی و فشار اقتصادی و معیشتی بر اقشار مختلف مردم وجود دارد و کسی منکر آن نیست و مسئولان باید برای رفع این مسائل و مشکلات تلاش کنند.

وی تاکید کرد: محدودیت و محرومیت در کشور وجود دارد، اما در شرایط کنونی حفظ وحدت، همبستگی، هماهنگی و همکاری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا با وحدت و انسجام ملی می‌توانیم بر همه مسائل و مشکلات پیروز شویم.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از خدمات "محمد نصر اصفهانی" تقدیر و "علی‌اصغر عطایی" به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج مبارکه معرفی شد.  

کد خبر 384836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.