تمرکز بر مباحث کیفی شهر دوستدار کودک و شهر اسلامی در شهرسازی

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: توجه و تمرکز به مباحث کیفی همچون شهر دوستدار کودک و شهر اسلامی در شهرسازی علاوه بر مباحث صدور پروانه باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، سیداحمد حسینی‌نیا در مراسم تکریم و معارفه معاونان شهرسازی مناطق پنج و ۹ شهرداری اصفهان اظهار کرد: جابجایی در سازمان‌ها و دستگاه‌ها به ارائه خدمت مطلوب به شهروندان و فراهم کردن بسترهای توسعه و آبادانی کمک می‌کند و این مسئولیت‌ها در فرهنگ ایرانی_ اسلامی، وسیله‌ای برای تامین رضایت خدا است.

وی افزود: هرگونه تغییر در مسئولیت‌ها باید تبدیل به خدمت رسانی شود و منشاء تحول و دگرگونی را ایجاد کند و همچنین به منزله تغییر در رویکردها، روش‌ها، برنامه‌ها، شیوه‌ها، ارتباطات و فضای جدید باشد و گرنه قوانین، سیاست‌ها و اهداف ثابت خواهد ماند.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان تصریح کرد: از آنجایی که معاونت شهرسازی نقطه اتصال بین شهروندان و شهرداری است، در واقع مناطق نیاز به شهرسازانی دارد که بتوانند شهر را با همکاری یکدیگر بسازند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اصول کاری در معاونت شهر سازی سنجش پذیری فعالیت‌ها خواهد بود تا بتوان میزان حرکت به سوی اهداف در برنامه را مشخص کرده و مورد سنجش قرار داد.

حسینی‌نیا با بیان اینکه تکریم ارباب‌رجوع و حفظ حرمت و شخصیت آنان، خوش‌رویی و خوش برخوردی در مواجه با آنها و پاسخگویی و مسئولیت پذیری در قبال کار مردم از نکات بسیار مهمی است که وظیفه تک تک نیروهای شهرداری نسبت به شهروندان و مراجعان است که باید در مدیریت شهری نهادینه شود.

وی گفت: توجه و تمرکز به مباحث کیفی همچون شهر دوستدار کودک و شهر اسلامی در شهر سازی علاوه بر مباحث صدور پروانه باید در دستور کار قرارگیرد.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان بر لزوم شفافیت در انجام امور و ارائه گزارش عملکردی به مردم تأکید کرد و ادامه داد: اگر شفافیت در کارها باشد، اعتماد مردم افزایش می‌یابد.

کد خبر 384813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.