صلواتی: ایمنا، حقایق را برای مردم برجسته می کند

رییس انجمن صنفی روزنامه نگاران اصفهان گفت: ایمنا به هیچ یک از گروه ها وابسته نیست و سعی می کند واقعیت ها و حقیقت های یک اتفاق را برای مردم برجسته کند.

فضل الله صلواتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خبرگزاری ایمنا همواره در گفت‌وگو با من مباحث و موضوعات مختلفی را بررسی کرده است و این امر باعث خوشحالی است که این خبرگزاری در رابطه با آگاه کردن مردم و قرار دادن آنها در یک مسیر صحیح فعالیت می کند.

وی افزود: ایمنا به هیچ یک از گروه ها وابسته نیست و سعی می کند واقعیت ها و حقیقت های یک اتفاق را برای مردم برجسته کند. گفت‌وگوی ایمنا با فعالان سیاسی قدیمی بسیار ارزشمند است زیرا آنها به دنبال پست و مقام نیستند و حقیقت یک واقعه را برای رسانه و مردمی که مخاطب آن هستند بازگو می کنند.

رییس انجمن صنفی روزنامه نگاران اصفهان خاطر نشان کرد: همه نشریات از مطالب مفید خبرگزاری ایمنا استفاده می کنند و این یکی از ویژگی های شاخص این خبرگزاری است که توفیقی الهی محسوب می شود. آرشیو اخبار و اطلاعات ایمنا بسیار ارزشمند است و نشان می دهد که هر یک از مسئولان و فعالان حوزه خدمت به مردم چگونه فعالیت می کرده اند.

صلواتی ادامه داد: از ایمنا تشکر می کنم و همواره از گفت‌وگو با این رسانه استقبال کرده ام. البته ممکن است شرایط حاکم بر فضای سیاسی کشور اجازه ندهد رسانه ها برخی از واقعیات و حقایق را آشکار کنند و در دسترس مردم قرار دهند. آرشیو خبرگزاری ایمنا به عنوان یک رسانه شهری یک بایگانی سطح بالا و موفقیت آمیز است.

وی اضافه کرد: به ایمنا تبریک می گویم که توانسته به رغم وجود برخی از محدودیت ها، فعالیت خوبی را در حوزه خبر رسانی به مردم انجام دهد.

کد خبر 384780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.